Aviseringar
Rensa alla

Vad gör mig så ful?


Ämnesstartare

Okej, detta kanske mer hänger på dålig självkänsla men jag tycker verkligen att jag är ful. Jag har det senaste året gått ner väl över 10 kilo och är nu normalviktig, och visst tycker jag att det blev lite bättre i och med det. Mina vänner säger att jag inte är ful, men inte vet jag om dom bara säger det för att vara snälla. Jag är 17 år gammal och har allvarligt talat aldrig hållt en tjej i handen. Alla tjejer verkar se mig som en kompis, och jag har många gånger hört tjejer jag känner lite halvbra uttala sig negativt om mitt utseende. Personligen rent ut sagt föraktar jag mitt ansiktes former, speciellt sett från sidan. På en sån här sida där man bedömmer folks utseende har jag ca 2 av 10...

Så vad säger ni, är det jag som har fått för mig det eller är jag ful, och i så fall varför? Har grubblat en hel del över detta och mår inte jättebra!

/
/
/
/


   
Citera

Nej, du är inte ful. Sluta bry dig om godtyckliga siffror.


   
SvaraCitera

Tycker du är ganska genomsnittlig. Hade inte reagerat alls.


   
SvaraCitera
reben

att du aldrig hållt ngn i hand1 har inte m ditt utseende att göra


   
SvaraCitera

Jag som heterosexuell kille tycker att du ser ut att vara iaf "5-6", alltså allt annat än ful =) Kom ihåg att man inte behöver vara snyggast i världen eller ens snygg i vanlig mening, har du en bra personlighet och någorlunda självförtroende går det väldigt bra ändå Glad

Hur du lyckas med tjejer handlar egentligen väldigt lite om ditt utseende!


   
SvaraCitera

att du inte hållit en tjej i handen har ingenting med ditt utseende att göra. har sett svinfula snubbar partners. 
+ alla har olika smak osv osv


   
SvaraCitera

Men du var ju söt ju. 

Sen är inte utseende allt, tänk inte på det!


   
SvaraCitera

du ser snäll ut Glad och du är absolut inte ful! 


   
SvaraCitera

Du ser helt vanlig ut. Var glad att du inte sitter i rullstol el dyl.


   
SvaraCitera

här har du ännu ett till svar som lika gärna kunde varit kommentar på första eftersom det är totalt medhåll.

du ser verkligen inte ful ut.


   
SvaraCitera
mynona

Vill du ha en krasst ytlig kommentar av det slag folk brukar vilja ha när de ställer frågor av det här slaget så ser du helt neutral och normal ut, inga överdrifter åt något håll. Du är alltså inte ful. Det är mycket viktigare att du uppträder med bra självkänsla än att du är snygg, tro mig så är det faktiskt, för ju självsäkrare någon är, desto snyggare intryck ger hn. 


   
SvaraCitera

Om man säger såhär.. Du kan inte rå för hur du ser ut rent ''formmässigt'' i ansiktet, det är bara så du är född. Visst, man kan operera sig osv.. men det tycker jag absolut inte är en rekommendation för dig eftersom du inte alls ser ful/hemsk ut.
Dessutom så är du inte riktigt färdigutvecklad heller eftersom du är 17 år. 
Du är fin som du är och säkerligen har du en underbar personlighet! 

Hjärta Finns om du behöver någon och prata med Hjärta


   
SvaraCitera
Vision

Tycker som alla andra att ditt utseende är medelmåttigt! Väg upp med bra kläder, hår och utstrålning om du vill vara snyggare än så  


   
SvaraCitera

du ser mysig ut. 


   
SvaraCitera

nä, tycker inte alls att du ser ful ut! 

folk har i alla tider tyckt det är roligt att klanka ner på andra, bry dig inte om dom. 


   
SvaraCitera