Aviseringar
Rensa alla

Vad gör mig så ful?


Du är inte ful! Tvärtom det är bara din självkänsla som behöver bättras på. Jag kan erkänna att du ser ut som du gör dig till lite på bilderna. Slappna av och var dig själv så ska du se att livet blir lättare. Det är inget fel på dig, tro på dig själv.


   
SvaraCitera

dåligt självförtroende ger oftast 1 st ful utstrålning


   
SvaraCitera

nästa gång en tjej kommenterar ditt utseende svara med: hållkäften råtta vet du själv hur du ser ut eller?


   
SvaraCitera
Yaren

Jag tycker att du var söt, speciellt på bilden där du ler stort. Öva på ditt självförtroende, för det är absolut inte något fel på ditt utseende. Om du har en fin personlighet och utstrålning så kommer det att lösa sig. 

Du är vacker, jag är helt ärlig. <3 


   
SvaraCitera

Du var ju inte ful alls! 🙂 Men mitt tips om du vill känna dig snyggare är att skaffa en cool stil tänk typ häftiga solbriller och en nice skinnpaj

Och en t-shirt som det står ROCK N ROLL på!!! XD


   
SvaraCitera

även om folk säger att du ser bra ut här, spelar de någon roll? Om du inte känner samma för dig själv? De viktigaste i slutändan är vad du känner för dig själv och tycker om dig själv.. 🙂 


   
SvaraCitera

Att de där tjejerna talat negativt om ditt utseende beror nog på hur du är som person. Om du haft bra självförtroende och rätt "skills" för att charma tjejer så hade du säkert fått höra att du är snygg av tjejer ibland.

Alla killar är fula mer eller mindre, så det är ju tur att tjejer går på personlighet mer, annars hade vi varit körda allihop. 🙂


   
SvaraCitera

Du ser ut som en typiskt Svensk Ungdomsgrabb. Och själv har jag ingenting emot ditt utseende överhuvudtaget. Stor haka visserligen och ett misstänkt överbett (bilden i profil). Men det är inget som stör eller förstör helhetsbilden, tvärtom ger det ditt utseende en viss charm. 

Du har alltså gått ner 10 kg, bara det är ju imponerande! Håll stilen, grabben!


   
SvaraCitera

Förstår inte denna utseendefixering. Du ser bra ut. Var nöjd, sluta grubbla och tvivla så mycket. Säkerhet gör en person snygg!


   
SvaraCitera
J_1997

Men du va ju snygg 🙂 va nöjd med dig själv och säg till dig själv varje morgon att du gillar ditt utseende. Det hjälper faktiskt!  Övertala dig själv att gilla dig själv


   
SvaraCitera

Det är fult att ljuga! Du är ju fin å söt:) men ja man undrar varför alla skitstövlar å idioter till killar får alla tjejer men saken är den att om de ser dig som vän och du är snäll mot dem och visar att du vill ha dem då tänker de att de lätt kan få dig... Å tjejer är såna att de vill jaga/ kämpa för att få killen. Så mitt råd till dig ha självförtroende å spela inte för tillgänglig och se till att tjejerna får veta att det finns andra fiskar i sjön än bara dem.lycka till!:) 


   
SvaraCitera

du är inte ful.


   
SvaraCitera

Får dra mitt strå till stacken som den stil-ikon jag ändå är. Du är ju knappast överdrivet ful, men visst, du är ju inte heller snygg direkt. Jag ser några klara saker som gör att du inte är en tiopoängare direkt, men allt går att fixa!

Håret måste du fixa till på något bättre sätt, ser fruktansvärt slarvigt ut när det bara ligger upp sådär lite halv rufsigt. Fixa en riktig frisyr, tex ställ att du bara ställer upp luggen eller liknande! Det du har nu ser ut som om du nyss vaknat och samtidigt inte duschat på en vecka!

Det ser ut som du har ett underbett vilket också bidrar till ditt utseende. Försök att ställa om käken så den inte hamnar långt fram. Ett annat problem med ditt ansikte är är att det ser lite pösigt ut vilket enkelt kan fixas genom att du går ner några kilo. Då kommer fettet direkt tas från ansiktet och du kommer få tydliga linjer! Tjejer gillar tydliga käkben! 

Mongo-leendet, som du dessvärre har, måste bort direkt! Öva i spegeln för nu blir man mest skrämd när man ser dig le. Ett tips kan vara att bara le med en mungipa och så att det inte blir det här hysteriska mongo-leendet, eller alternativt inte le överhuvudtaget. 

Sist men inte minst måste du köpa nya kläder. Skaffa lite stil! Tröjan du har på tåget ser ut som om din mamma köpt och passar verkligen inte med T-shirten under. Matcha färger för i helvete! Reebook-hooden du har på en annan bild kan vara bland det värsta jag någonsin sätt. Bränn tröjan och använd den som exempel för saker du inte ska köpa. Skaffa lite stil, dra på dig en skjorta med en dyr cardigan över + ett par snygga byxor. Kläder ska sitta hyfsat tajt, med undantag ifall du är en hip-hop snubbe vilket du uppenbarligen inte är, så skippa allt pösigt, som tex dem där jeansen!

Följer du mina råd kommer du garanterat räknas som snygg bland tjejer! Ser fram emot en "efter" bild! Lycka till!

(Jag är inte bög förövrigt) 


   
SvaraCitera

Skaffa pop-lugg så blir allt bra.


   
SvaraCitera

Blir jävligt irriterad på alla dessa politiskt korrekta tomtar som inte hjälper killen. Han har uppenbarligen problem med sitt utseende och vill förändra sig. Killen har rätt att få råd så han slutligen kan få lite tjejer. Att säga att han inte alls är ful kommer inte hjälpa. Tvi!


   
SvaraCitera