Forumet - vad gör ni...

vad gör ni...

347 0 38
som inte härjar på krogen på fredagjkvällar? ni som följt mina inlägg ett tag har nog förstått att och varför jag börjat en ny livsstil då jag bara ska hålla mig hemma på helgen...iaf bort från krogen eftersom det är slöseri med tid/pengar........vad brukar ni göra på fredagkvällar?

Spana också in:

haft en skitig jävla dag.. så bestämde mig att dra ut och åka lite bräda på stan för att få rensa lite i skallen. det var trevligt tills något tjej-gäng kom och sa att jag såg ledsen ut :< då blev jag ännu mera deprimerad av denna skit dag

man skulle nästan ha varit på krogen och supit sig under bordet en dag som denna
Res nullius:

Det här funkar dåligt.

känns så också nu asså

Nehas:

haft en skitig jävla dag

välkommen till klubben bror

Nehas:

man skulle nästan ha varit på krogen och supit sig under bordet en dag som denna

hade lätt gjort det om det inte vore för att jag varit ute 7 helger i rad och senaste 2 fick jag minnesluckor

har ändå inget game längre, är gammal nu varför dra ut liksom?
Angelize:

annars kan man skaffa en partner o mysa med den

alla som stannar hemma på helgen göre av den anledningen...de är veklingar, jag stannar hemma inte för att jag ska böla med nån flickvän utan för att jag står emot strömmen, jag är en krigare av arisk härkomst och jag står mot den här strömmen
The Saviour:

alla som stannar hemma på helgen göre av den anledningen...de är veklingar, jag stannar hemma inte för att jag ska böla med nån flickvän utan för att jag står emot strömmen, jag är en krigare av arisk härkomst och jag står mot den här strömmen

nej du stannar hemma för du e en vekling som inte klarar av o supa utan konsekvenser
Angelize:

nej du stannar hemma för du e en vekling som inte klarar av o supa utan konsekvenser

jag stannar hemma för att jag är stark och inte behöver leva i en låtsasvärld![mad] och vore jag rädd för konsekvenserna skulle jag bara fortsätta supa och supa av just den anledningen så nästa gång jag super kanske jag fuckar ur igen och slutar bry mig (kanske?) men det är inte av den anledningen jag göre isf!!