Aviseringar
Rensa alla

Vad gör ni för att slappna av?


Ämnesstartare

Vissa gillar ju att slappna av framför datorn, andra i ett varmt bubbelbad. Skulle vara intressant att veta hur du slappnar av och vad för tips du har för att bli riktigt avslappnad! 


   
Citera

dricker


   
SvaraCitera

Dricker te, äter skorpor och läser en bra bok.


   
SvaraCitera

promenerar eller onanerar Galen


   
SvaraCitera

dricker, röker, vilar 


   
SvaraCitera

Jag gör avslappningsövningar, man koncentrerar sig på sin andning och gör lite olika övningar.. den första övningen är att bara andas lugnt och för varje ut andning tänka sig att all stress och oro åker ut ur kroppen med den. Den är väldigt bra för den kan man göra var som helst 🙂 Har gjort den så många gånger nu att varenda gång jag tar ett djupt lugnt andetag så slappnar kroppen av och alla tankar klarnar nästan ögonblickligen, när jag började med dessa övningar så tog det evigheter innan jag lärde mig att släppa allt negativt, stressit och oroande. Använde detta väldigt mycket när jag övningskörde 😛 och vid alla tillfällen då jag känner mig stressad 🙂


   
SvaraCitera

amsi:
dricker

kedjeröker

sedan vaknar man och undrar hur det är att inte födas


   
SvaraCitera

Lägger mig i sängen, men armarna bakom huvudet och under kudden och drar på musik. Gjorde detta senast igår kväll, fick bli nyaste albumet från Mgla.


   
SvaraCitera

gör någon aktivitet som gör mig glad som att va med goa människor eller lyssna på bra musik eller lära mig något eller grovarbeta

avslappningsövningar eller att få va ensam kan funka bra också 

eller att göra en lista på allt som måste bli gjort så jag slipper ha det i tankarna 


   
SvaraCitera

Vilar aldrig.


   
SvaraCitera

Varmt bad, whisky eller promenad. Det handlar mest om mental avslappning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

murabrab:
promenerar eller onanerar Galen

Bra tips! Inte samtidigt eller?


   
SvaraCitera

Läsa en bra bok. Lösa korsord. Allt som inte är digitalt egentligen haha. Är du stressad över något Fridask?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Daniellas:
Läsa en bra bok. Lösa korsord. Allt som inte är digitalt egentligen haha. Är du stressad över något Fridask?

Jag är jämt stressad jag. :/


   
SvaraCitera

Fridask:

Jag är jämt stressad jag. :/

Då ska du nog kolla in den här sidan: www.stressklubben.se Välkommen i gänget!


   
SvaraCitera