Aviseringar
Rensa alla

Vad gör ni i ert liv?


Sonya
Ämnesstartare

Vad gör ni på fritiden? Undrar då hela livet typ bara handlar om att jobba, skola,vänner och data,sova, läxor...
Så vad gör ni på er fritid? [smile]


   
Citera

Vin.


   
SvaraCitera

spelar musik i 1 töntigt band å hänger med kompisar å flickvän å älskare/älskarinnor å reser i min hjärna å så


   
SvaraCitera

Går ut och bär på kameran. Försöker hitta en vän. Söker inspiration för någon form av känslouttryck. Alkohol. Förr såg jag även på kvalitativa brittiska tvprogram. Så innehållslöst är mitt liv när studier inte räknas in.


   
SvaraCitera
höna

jobba, festa, hänga, nörda runt


   
SvaraCitera

Väntar på att fylla min fritid med simning.
Har nyligen flyttat till ny stad.
Än så länge består den av datorn med chatt, film och skrivande.
Idag blev det en skogspromenad i en okänd skog.
Utöver dessa ska det bli resor hemåt ibland för att träffa familj och vänner!


   
SvaraCitera

Well, försöker stå emot trycket av den "typiska ungdomen". Jag tränar, lyssnar på uråldrig rock och uppfostrar min hund. När jag inte är med mina vänner, då. 😉


   
SvaraCitera

springer, spelar brädspel, dricker öl, tittar på stargate, läser böcker och ekonomibloggar, tittar på dumma bilder på nätet, knarkar, knullar, fågelskådar, drömmer och skriver.


   
SvaraCitera

alkohol, tippa sport, letar skivor, läsa, fiska osv


   
SvaraCitera

Vacum:

lyssnar på uråldrig rock

Berätta.

// Skrev han och kämpade förtvivlat emot en dinosaurierocksboner


   
SvaraCitera

På min fritid så... Brukar jag träffa min älskade på helger, under vardagar är det mest skolan, träffa vänner, träna, umgås om kvällen, sitta hemma, studera osv. Ganska långtråkigt liv och man kollar på det översiktligt.


   
SvaraCitera

är mest i skolan, räknar matte, bär frack samt ljuger för n0llan.
så åker jag en jävla massa buss å tunnelbana också.
det börjar bli tröttsamt


   
SvaraCitera

Har inte så mycket fritid eftersom att den mesta tiden går åt att plugga eller jobba. . brukar mest dräggla framför datorn och träffar kompisar ibland.


   
SvaraCitera

Går i skola en dag i veckan, resten av tiden spenderar jag med min sambo och alla våra djur. Bakar, lagar mat, STÄDAR, pysslar o.s.v.

Umgås typ aldrig med någon, känns mest jobbigt. Blir trött i huvudet av folk vilket innebär att jag antingen blir helt inåtvänd eller sur och otrevlig. Brukar förvisso umgås med andra djurfolk, men då är det mest djurpyssel och djurprat, vilket snarare ger mig energi.


   
SvaraCitera

Skola och jobb tar la upp mesta av tiden. Träning. Läsa böcker och glo filmer. Typ. Skriker på TV'n varje helg och ibland på vardagar också.


   
SvaraCitera