Aviseringar
Rensa alla

Vad gör ni när ni städar?


Stringburka:

Om jag gör så tar det fem sekunder, sen sitter jag här igen.

Du behöver ju inte sitta här, du kna göra något annat...? det handlar ju om vad man vill och kan göra. Nu ska jag städa Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Du, jag hittade xxxfuckclub.avi på datorn [no-no] Nedladdad under alla hjärtans dag-helgen, då hans flickvän var på besök. Ganska hemskt [chocked]

Mao har de troligen kollat på porr tillsammans. Fett värt. Var filmen bra? XD

Nintendo:

Jag försöker intala mig att han skulle ladda ner fight club med skev fel. (det faktum att han redan har någon special edition 2 disc grejs är inte relevant, han ville nog ladda ner fight club i alla fall, eller hur?)

Du konfronterade honom med den? Vad elakt! XD


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Jag kan tycka att det är kul att städa. [blush]
Det är mest jobbigt innan, men kommer man väl igång så är det inga problem. Sedan är jag lite pedant och så också. [blush]

/sign


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KamikazeTomten:

Skabb skabb skabb skabb!!!

Det är la fint att min pappa har ett sexliv? Han är ju i sina bästa år osv [no-no]
Helt ärlig så var det inte så hemskt att hitta filmer. När jag var typ.. 7-8 år, så kom jag på honom och hans tjej när de hade sex. på golvet. I badrummet.[cry]
*hemska minnen*
*avlider*

Nu ska jag sätta mig i ett hörn, hyperventilera och gunga fram och tillbaka ett tag [smile]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Stringburka:

Mao har de troligen kollat på porr tillsammans. Fett värt. Var filmen bra? XD

Jag kollade inte. Jag klickade bara upp den för att se om det verkligen var porr [blush]

Stringburka:

Du konfronterade honom med den? Vad elakt! XD

Nej, vågade inte det. Men jag vet att han älskar fight club, så jag försöker tro att det var en misslyckad nedladdning [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ahaDRUGS:

Du behöver ju inte sitta här, du kna göra något annat...? det handlar ju om vad man vill och kan göra. Nu ska jag städa

Precis, men jag är för lam så jag kan inte välja bort UM 🙁

Nintendo:

När jag var typ.. 7-8 år, så kom jag på honom och hans tjej när de hade sex. på golvet. I badrummet.[cry]

Hahaha XD
Det var då du lärde dig att knacka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Men jag vet att han älskar fight club, så jag försöker tro att det var en misslyckad nedladdning [sad]

Självbedrägelse kan vara skönt ibland.


   
SvaraCitera

jag röker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Hahaha XD
Det var då du lärde dig att knacka.

Förstår inte varför man inte låser toadörren om man nu måste sexa där inne [sad]

Stringburka:

Självbedrägelse kan vara skönt ibland.

Ja[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Har inte så svårt för städning.
Fokuserar väl på hur det känns när man är klar. Det känns bra då


   
SvaraCitera

Stringburka:

lam

lamt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dubstep
jättehög volym
städa skitfort


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kaffe och pixies. Men det tar ända någon vecka för mig att städa klart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ahaDRUGS:

lamt

"jag är för lamt"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag städar bara då jag är ensam, gärna i total tystnad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag stadar en gang i halvaret. da pluggar jag ut alla kontater ur datorn och lagger skarmen i ett annat rum, annars bli det inte gjort. det drygaste i hela processen ar att plugga in allt igen sen [rolleyes]


   
SvaraCitera