Forumet - Vad gör ni nu?

Vad gör ni nu?

1622 0 36
Jag har varit så galet ickeproduktiv denna helg att ni inte kan förstå. Ska när jag avslutat min tacosmiddag  dricka lite kaffe, äta kakor och kolla på poirot. Poirots Christmas, för att vara exakt. Ska borsta kattens tänder också för att undvika tandsten. Ja, det är nog ca allt. Smsar lite också. Ja. Nu var det nog allt. 
Vad gör du exakt precis nu och varför gör du det? Blev din lördag som du planerat?

Spana också in:

Armagedon: Jag är hemma. Svullar jordnötsringar och blänger skräckfilm. Solo, rätt soft.
Mysigt. Vad är det för film?

kakakaka: Är i dalarna o har lite ångest. Har även ångest över att ha ångest ist flr att umgås m familj. Men aa småpluggar lite

Älskar poirot. D va flera år sen jag tittade sist
Ångest är skit, ja. Kram.

Jaaa. Är dock lite sur över att Ms Marple inte får samma cred som han trots att hon utför samma jobb.
Jag har varit ute på stan, när jag sedan kom hem har jag slösurfat lite innan plugget, därefter hann jag knappt plugga innan middagen och innan det sedan var dags att se på Unge Morse=S Jag ska plugga lite mer innan jag kanske ser någon film eller avsnitt ur en serie, vi får se. Jag hade tänkt vara mer flitig idag, men det blir sällan som jag skulle vilja ha det

mynona: Jag har varit ute på stan, när jag sedan kom hem har jag slösurfat lite innan plugget, därefter hann jag knappt plugga innan middagen och innan det sedan var dags att se på Unge Morse=S Jag ska plugga lite mer innan jag kanske ser någon film eller avsnitt ur en serie, vi får se. Jag hade tänkt vara mer flitig idag, men det blir sällan som jag skulle vilja ha det
Gillar kommissarie Lewis med? Har faktiskt ej sett Unge Morse. Amen på den sista meningen, sistah.

S3ON: Sitter på toan och leker med paddan
ishhh nu föreställer jag ju mig dig bajandes :(

MarcusKing: Äter citron och kollar på tv. :)
Vad kollaru på?

Draug: Förtränger dålig energi. 
Ngn slags meditation?

nubbie: Var precis ute och gick/sprang med hunden, borstade ännu mer precis mina tänder, och nu ska jag kolla på lite av the killers som går på sjuan.
Åh hondi. Hur gammal är hon nu?

Sitter nu med ansiktsmask efter att ha duschat och skrubbat kroppen med body scrub  samt smörjt in den med flera grejer. Borstat, tandtrådat tänderna och sköljt med fluorskölj också.
Började det hela med att spraya natusan kids balsamspray i håret för att kämpa ut lite tovor.
Att ha en kropp är ett sådant jävla heltidsjobb alltså...