Aviseringar
Rensa alla

Vad gör ni nu?


nubbie

Var precis ute och gick/sprang med hunden, borstade ännu mer precis mina tänder, och nu ska jag kolla på lite av the killers som går på sjuan.


   
SvaraCitera
mynona

Jag har varit ute på stan, när jag sedan kom hem har jag slösurfat lite innan plugget, därefter hann jag knappt plugga innan middagen och innan det sedan var dags att se på Unge Morse=S Jag ska plugga lite mer innan jag kanske ser någon film eller avsnitt ur en serie, vi får se. Jag hade tänkt vara mer flitig idag, men det blir sällan som jag skulle vilja ha det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äter citron och kollar på tv. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sitter på toan och leker med paddan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
Jag har varit ute på stan, när jag sedan kom hem har jag slösurfat lite innan plugget, därefter hann jag knappt plugga innan middagen och innan det sedan var dags att se på Unge Morse=S Jag ska plugga lite mer innan jag kanske ser någon film eller avsnitt ur en serie, vi får se. Jag hade tänkt vara mer flitig idag, men det blir sällan som jag skulle vilja ha det

Gillar kommissarie Lewis med? Har faktiskt ej sett Unge Morse. Amen på den sista meningen, sistah.

S3ON:
Sitter på toan och leker med paddan

ishhh nu föreställer jag ju mig dig bajandes 🙁

MarcusKing:
Äter citron och kollar på tv. 🙂

Vad kollaru på?

Draug:
Förtränger dålig energi. 

Ngn slags meditation?

nubbie:
Var precis ute och gick/sprang med hunden, borstade ännu mer precis mina tänder, och nu ska jag kolla på lite av the killers som går på sjuan.

Åh hondi. Hur gammal är hon nu?

Sitter nu med ansiktsmask efter att ha duschat och skrubbat kroppen med body scrub  samt smörjt in den med flera grejer. Borstat, tandtrådat tänderna och sköljt med fluorskölj också.
Började det hela med att spraya natusan kids balsamspray i håret för att kämpa ut lite tovor.
Att ha en kropp är ett sådant jävla heltidsjobb alltså...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Vad kollaru på?

Kollar på filmen Ouija nu men kollade förut på serien Alpha Glad


   
SvaraCitera
nubbie

isola:

Gillar kommissarie Lewis med? Har faktiskt ej sett Unge Morse. Amen på den sista meningen, sistah.

ishhh nu föreställer jag ju mig dig bajandes 🙁

Vad kollaru på?

Ngn slags meditation?

Åh hondi. Hur gammal är hon nu?

Sitter nu med ansiktsmask efter att ha duschat och skrubbat kroppen med body scrub  samt smörjt in den med flera grejer. Borstat, tandtrådat tänderna och sköljt med fluorskölj också.
Började det hela med att spraya natusan kids balsamspray i håret för att kämpa ut lite tovor.
Att ha en kropp är ett sådant jävla heltidsjobb alltså...

Hon blir tre den 25 april tror jag.... är inte helt hundra på datumet.


   
SvaraCitera
mynona

isola: Gillar kommissarie Lewis med? Har faktiskt ej sett Unge Morse. Amen på den sista meningen, sistah.

Förut såg jag den, men numera har smaken för brittdeckare ebbat ur en aning. Morse gillar jag dock, och en annan som även den utspelas på 60-talet. Jag behövde slappna av efter all redigering av 1700-talsintriger


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Förut såg jag den, men numera har smaken för brittdeckare ebbat ur en aning. Morse gillar jag dock, och en annan som även den utspelas på 60-talet. Jag behövde slappna av efter all redigering av 1700-talsintriger

Gently?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MarcusKing:

Kollar på filmen Ouija nu men kollade förut på serien Alpha Glad

den verkar lite obehaglig


   
SvaraCitera
mynona

isola:

Gently?

Det kan det mycket väl vara, jag hade glömt namnet! Den är bra, jag rekomenderar också Morse!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Det kan det mycket väl vara, jag hade glömt namnet! Den är bra, jag rekomenderar också Morse!

Ja den gillar jag också! Hans ensamhet ger den serien ett annat djup än kommissarie Lewis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: ishhh nu föreställer jag ju mig dig bajandes 🙁

kske gjorde dt Rodnar

d var mkt skönt


   
SvaraCitera
mynona

isola:

Ja den gillar jag också! Hans ensamhet ger den serien ett annat djup än kommissarie Lewis.

Jag menar Unge Morse, den utspelar sig under hans ungdom på 1960-talet - det är den jag ser. Men jag såg gamle Morse också när jag växte upp


   
SvaraCitera
Draug

isola: Ngn slags meditation?

Det skulle man på sätt och vis kunna kalla det, Blir lika förvånad varje gång över hur det kan påverka ens sinnesstämning och en dålig atmosfär i ett rum till det bättre. Det är väl inte inte riktigt som att meditera som man kanske föreställer sig i sinnet, utan mer som att uttala några väl utvalda ord med kraft i. Enligt logikens lagar bör inte sådant funka men det gör det konstigt nog.


   
SvaraCitera