Aviseringar
Rensa alla

Vad gör ni Projektarbete?


Ämnesstartare

Japp, som topic!

Själv skriver jag ett arbete om Estonias förlisning
vilket är ganska tråkigt..


   
Citera
Ämnesetiketter
elinc

Hell_man:

förlisning

läste förlossning! [bigsmile]

Men det låter ju lagom kul.
Själv är man liten nog att slippa, iaf än så länge.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gjorde ej något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elinc:

iaf än så länge

ta vara på den tiden som är kvar. Jag kmr få ett stort trauma sen efter projektarbetet x) haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Driver ett UF med en kompis, IT support.


   
SvaraCitera
elinc

Hell_man:

ta vara på den tiden som är kvar. Jag kmr få ett stort trauma sen efter projektarbetet x) haha

Haha, åhfyfan :p
Jo jag är glad för att slippa. MEN, du är ju snart klar med gymnasie så.. klaga inte! [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elinc:

MEN, du är ju snart klar med gymnasie så.. klaga inte!

sant! då jävlar alltså!


   
SvaraCitera
elinc

Hell_man:

sant! då jävlar alltså!

Jamen precis! Jag har mer än två år kvar!


   
SvaraCitera

Jag och mina vänner gör ett arbete om ätstörningar, inriktat på anorexi och bulimi. Vi har bland anat haft föreläsningar för år 6, och för lärare och föräldrar om det. Vi har även gjort en broschyr, och just nu är vi i slutfasen där vi skriver en rapport om ätstörningar, fast den ska inte vara så lång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hell_man:

Japp, som topic!

Själv skriver jag ett arbete om Estonias förlisning
vilket är ganska tråkigt..

Jag gjorde en porrsida. En porrsida som länkade till andra porrsidor. Alla andra i klassen fick redovisa för hela programmet medan jag själv fick redovisa för min lärare[y]


   
SvaraCitera
elinc

SebastianE:

Jag gjorde en porrsida.

Hahah, är du seriös?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PlatonicLove:

t föreläsningar för år 6, och för lärare och föräldrar om det. Vi har även gjort en broschyr, och just nu är vi i slutfasen där vi skriver en rapport om ätstörningar, fast den ska inte vara så lång

ah det låter seriöst och bra[smile]


   
SvaraCitera

jag gjorde mitt förra året, en grafisk profil för ett påhittat bokförlag. Där ingick en logotyp, färger, teckensnitt, ett bokomslag, brevpapper, visitkort.. kanske har glömt något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Jag gjorde en porrsida

troligt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elinc:

Hahah, är du seriös?

Japp. Självfallet var det för att tjäna pengar på skiten, tjänade inte så mycket men lite. Men självfallet sa jag att det var för att undersöka "hur det var att driva en porrsida".


   
SvaraCitera