Aviseringar
Rensa alla

Vad gör ni under hösten/vintern?


Lod
 Lod
Ämnesstartare

Det börjar bli ruggigt ute, himlen ser mest grå ut, snart är träden nakna och jag bara längtar efter sommar igen för nu har perioden av grått och segt börjat... Vad gör ni under hösten (eller vintern också) för att liva upp livet lite? Glad


   
Citera

varje dag är en dag närmare våren


   
SvaraCitera

går i ide


   
SvaraCitera
Lod
 Lod
Ämnesstartare

Schism:
varje dag är en dag närmare våren

Sant......


   
SvaraCitera

Håller mig vid liv


   
SvaraCitera

En väldigt mysig höst/vinter-syssla tycker jag är att gå på bio! Kan tipsa om att det är en del filmfestivaler under vinterhalvåret. Vet att Göteborg brukar ha en i januari-februari nån gång, Stockholms sätter igång om två veckor, Uppsala har en kortfilmsfestival just nu också. Men ja, bio står högt upp på min lista. Hjärta


   
SvaraCitera

Film 

Skulle vilja mysa och kramas en massa. Blir alltid så kär i alla under denna period Rodnar


   
SvaraCitera

S3ON: Skulle vilja mysa och kramas en massa. Blir alltid så kär i alla under denna period

va gulligt 🙂


   
SvaraCitera
time
 time

Jag gör precis samma saker fast med lite varmare kläder på! 


   
SvaraCitera
Lod
 Lod
Ämnesstartare

Zymba:
En väldigt mysig höst/vinter-syssla tycker jag är att gå på bio! 

Ja, håller med, bio är ju himla mysigt, speciellt nu... Rullar ögonen Mer bio får det allt bli!


   
SvaraCitera
Lod
 Lod
Ämnesstartare

S3ON:
Film 

Skulle vilja mysa och kramas en massa. Blir alltid så kär i alla under denna period Rodnar

Men åh, mys med mig? Haha, nämen, skoja


   
SvaraCitera

Pluggar på dagen,  tränar på kvällen, festar/jobbar på helgen


   
SvaraCitera

springer på löpband, spelar fia med knuff, dricker te, lyssnar på kings of convenience, äter vitaminpiller å betraktar höstfärgerna. ungefär nåt sånt


   
SvaraCitera

Lod:

Men åh, mys med mig? Haha, nämen, skoja

Okejjjjj sure 


   
SvaraCitera

niets:
springer på löpband, spelar fia med knuff, dricker te, lyssnar på kings of convenience, äter vitaminpiller å betraktar höstfärgerna. ungefär nåt sånt

åhh fia med knuff


   
SvaraCitera