Aviseringar
Rensa alla

Vad gör ni under hösten/vintern?


Exner

Dricker irish coffee


   
SvaraCitera

I går var det på dagen 2 månader till vintersolståndet då det vänder och blir ljusare igen.  Tumme upp

I morgon är det på dagen två månader till julafton.  Glad

December är en månad när jag kan dricka starkvinsglögg varje dag utan att bli betecknad som en halvalkis.  Tumme upp

Vintern är en årstid när jag kan klä mig i skinnjacka, skinnbrallor och läderstövlar utan att bli klassad som en läderbög.  Skadeglädje

På söndag ska det bli 15 grader varmt i södra sverige så då tänkte jag ta fram min customhoj och halka omkring på alla höstlövsklädda vägar. Cool

För övrigt - det bästa med vintern? Inga flugor, myggor eller mördarsniglar. Hjärta


   
SvaraCitera

spelar, um:ar och kollar film


   
SvaraCitera
Kudhos

pluggar, tränar, försöker överleva.


   
SvaraCitera

isola:

åhh fia med knuff

javisst, fia med knuff och se löven göra piruetter i vinden. det är höst, det =)


   
SvaraCitera

niets:

javisst, fia med knuff och se löven göra piruetter i vinden. det är höst, det =)

ja mys. associerar fia med "din tur tusse"-scenen i nils karlsson pyssling och myskvällar hos farmor. mvh info


   
SvaraCitera
Lod
 Lod
Ämnesstartare

Tack för alla tips. Hjärta Kom just på en sak själv... Planera inför nästa sommar. Haha


   
SvaraCitera

Dricker glögg, myser med filt i soffan framför tvn i massor av timmar. Och så sitter jag väl här och skriver något jag tycker är viktigt 🙂 


   
SvaraCitera
färg

Lod: Planera inför nästa sommar

det är så jag överlever vintern


   
SvaraCitera
Lod
 Lod
Ämnesstartare

färg:

det är så jag överlever vintern

Det är långt mycket roligare att drömma ibland. 

Gå på muséum är inte fel heller! På sommaren vill en ofta vara ute och det kostar inget. Nu på hösten/vintern vill en göra inomhusaktiviteter och det kostar ju mer, typ restaurang, bio, osv... Men inträde till muséer brukar ju vara gratis eller iaf väldigt billigt (som ung)! Rullar ögonen


   
SvaraCitera