Aviseringar
Rensa alla

Vad gör vi för att minska invandringen


Ämnesstartare

Som alla har märkt den senaste tiden så har dessa jäkla *raderat* tagit över samhället nästan helt och hållet.

De får som de vill, sitta hemma glo på TV och ta emot en massa bidrag från staten, de tar pengar från våra föräldrar och deras föräldrar och från oss och våran fortsatta välfärd.

Jag är så jävla trött på att de inte vill göra ett jäkla skit och så fort de råkar skära sig eller ramla på rumpan så sjukskriver de sig och tar emot flera miljoner i bidrag i resten av deras liv.

Inte nog med att de får bidrag utan de går och misshandlar och rånar oss svenskar, de kastar stenar mot brandkåren och polisen, de visar ingen som helst empati eller respekt mot deras medmänniskor.

Det finns inget annat att göra än att rösta på SD år 2010!


   
Citera

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CommanderKoko:

Hassan heter min kompis

Faktiskt har jag en kompis som heter så [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CommanderKoko:

Kasta ut dem de är jobbiga (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Faktiskt har jag en kompis som heter så [blush]

Och han är som ovan, som jag beskrev, rösta på SD!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finns väldigt många svenskar som stämmer in på din beskrivning, varför anser du att de borde få bo kvar i Sverige och inte invandrarna? Gör ingen skillnad mellan dessa, för det finns ingen skillnad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CommanderKoko:

Låt dem vara de är också människor (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CommanderKoko:

Och han är som ovan, som jag beskrev, rösta på SD!

Nej, det är ju bättre att vara med den starkare gruppen [blush]


   
SvaraCitera

CommanderKoko:

De får som de vill, sitta hemma glo på TV och ta emot en massa bidrag från staten, de tar pengar från våra föräldrar och deras föräldrar och från oss och våran fortsatta välfärd.

invandrare arbetar också och betalar in skatt till staten och finansierar din skolgång till exempel. så håll käften.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Srbija:

Det finns väldigt många svenskar som stämmer in på din beskrivning, varför anser du att de borde få bo kvar i Sverige och inte invandrarna? Gör ingen skillnad mellan dessa, för det finns ingen skillnad.

Säger ni serber och juggar som fyller en stor kvotering av Original Gangsters, deras "mark folk".

Ni vill bara fortsätta med brotten och socialbidragen ifred så ni lägger skulden på oss svenskar.

Men vi är smartare än så, vi förstår att ni är ute efter att skada oss.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag äter bananer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jagmårtypbra:

invandrare arbetar också och betalar in skatt till staten och finansierar din skolgång till exempel. så håll käften.

Men dessa är väldigt få, och de har kostat mer än vad de tillfört.

Nej jag tänker inte hålla käften, har arbete och betalar skatt så jag har rätt till min åsikt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CommanderKoko:

De får som de vill, sitta hemma glo på TV och ta emot en massa bidrag från staten, de tar pengar från våra föräldrar och deras föräldrar och från oss och våran fortsatta välfärd.

Men herregud, det låter som om du har vuxit upp i ett hem med arbetslösa föräldrar som velat ha några att skylla på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en betydligt rättvisare värld skulle antagligen minska invandringen, men ska det uppfyllas lär vår välfärd bli påverkad hur som helst.


   
SvaraCitera