Aviseringar
Rensa alla

Vad gör vi för att minska invandringen


Ämnesstartare

Ending Jon:

Faktiskt har jag en kompis som heter så [blush]

Så typiskt att jag ska formulera mig så också [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Men herregud, det låter som om du har vuxit upp i ett hem med arbetslösa föräldrar som velat ha några att skylla på.

Doesn't make any sense, förklara lite bättre? ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CommanderKoko:

Säger ni serber och juggar som fyller en stor kvotering av Original Gangsters, deras "mark folk".

Alla Juggar är ju inte med i OG direkt. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CommanderKoko:

Säger ni serber och juggar som fyller en stor kvotering av Original Gangsters, deras "mark folk".

HIV mannen var svensk, alla svenskar har HIV och vill smitta alla med HIV. Fan vad sjuka svenskarna är [rolleyes]

CommanderKoko:

Ni vill bara fortsätta med brotten och socialbidragen ifred så ni lägger skulden på oss svenskar.

Ni vill smitta ned hela Sverige med HIV och sedan skylla allt negrarna.

CommanderKoko:

Men vi är smartare än så, vi förstår att ni är ute efter att skada oss.

Men vi är smartare än er, vi förstår att ni vill smitta oss alla med HIV.


   
SvaraCitera

Vissa människor kan man bara skratta åt. Så du säger att alla utlänningar är lika? Visst finns det utlänningar som utnytjar Sverige, men långt från alla.

Ta min pojkvän till exempel. Han jobbar 8 timmar , fem dagar i veckan. Pluss att han går i skolan. Ibland jobbar han även hela dagarna.

Du vet väll att man måste praktisera någonstans för att invandrare skall få bidrag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CommanderKoko:

Doesn't make any sense, förklara lite bättre? ^^

Du fattar inte?^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du fattar inte?^^

Kanske för att du inte har något som helst poäng i det du skriver eller någon samband överhuvudtaget med tråden? Det var något av det dummaste jag hört på länge.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CommanderKoko:

!

ta reda på fakta innan du säger något grabben.
det är bara korkat att rada upp sina felaktiga fördomar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CommanderKoko:

Kanske för att du inte har något som helst poäng i det du skriver eller någon samband överhuvudtaget med tråden? Det var något av det dummaste jag hört på länge.

Varför svarar du inte på mitt inlägg?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CommanderKoko:

Säger ni serber och juggar som fyller en stor kvotering av Original Gangsters, deras "mark folk".

Ni vill bara fortsätta med brotten och socialbidragen ifred så ni lägger skulden på oss svenskar.

lol
Min kompis föräldrar är båda serber, samt överläkare och bor i Djursholm.[rolleyes]
Det går inte att dra alla över en kam


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GulOchFulRimmar:

Vissa människor kan man bara skratta åt. Så du säger att alla utlänningar är lika? Visst finns det utlänningar som utnytjar Sverige, men långt från alla.

Han är en väldigt liten del av dessa, de flesta är ju dåliga och det visar brottstatistiken och invandrarrelaterade brott från Statistiska Centralbyrån.

Nackdelarna väger äver fördelarna med att ha dem här!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Srbija:

HIV-troll.

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CommanderKoko:

De får som de vill, sitta hemma glo på TV och ta emot en massa bidrag från staten

ungefär som svenskar alltså?

CommanderKoko:

misshandlar och rånar oss svenskar

och de skulle vara dåligt?

du är en idiot.
god natt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CommanderKoko:

Doesn't make any sense, förklara lite bättre? ^^

ni rasister ska alltid vara så smarta! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Det går inte att dra alla över en kam

Nej, men läs mitt förra inlägg, nackdelarna väger över fördelarna, alltså är de för många och statistiken visar att många av dem gör fel, alltså måste felet rättas.


   
SvaraCitera