Aviseringar
Rensa alla

Vad gör vi för att stoppa Danska Sjukan(SD)?


Hampie:

Fast så sent som för något år sedan så åkte en fransk delegation till Sverige och Rinkeby för att titta på lyckad integrationspolitik :D.

Dock så tillhör Frankrike de i Europa som är absolut sämst på migrationspolitik. Det är ungefär som att Kim Jong Il frågar Stalin hur man gör ett öppet och fritänkande samhälle 😛


   
SvaraCitera

Sming:

Anledningen till att SD växer är att dom motarbetats och tystats ner, inte fått delta i debatter etc, sedan när dom väl kommit till debatt har dom blivit nästintill överkörda av åkesson, hans debatt med Maud och mot Sahlin var två klara vinster,

Jag skulle vilja se Reinfeldt debattera mot Åkesson, inte för att jag gillar Reinfeldts politik i övrigt men hans retorik skulle nog kunna äga ut Åkesson i det här fallet. [zzz]


   
SvaraCitera

Sming:

s

Vilka sorters invandrare är du villig att se i Sverige?


   
SvaraCitera

fistforfight:

Jag skulle vilja se Reinfeldt debattera mot Åkesson, inte för att jag gillar Reinfeldts politik i övrigt men hans retorik skulle nog kunna äga ut Åkesson i det här fallet. [zzz]

Tror jag med. även Ohly är hyfsad och skulle kunna vara en bra motdebattör, två häxor i kostym är inget vidare att skryta om för åkesson på årsfesten om man säger så.

Asegli:

Vilka sorters invandrare är du villig att se i Sverige?

Helst inga alls för tillfället. men om det ska vara några ska det vara Européer som kan smälta in i den svenska samhället.


   
SvaraCitera

Sming:

Tror jag med. även Ohly är hyfsad och skulle kunna vara en bra motdebattör, två häxor i kostym är inget vidare att skryta om för åkesson på årsfesten om man säger så.

Nej inte Ohly, han har nog inte tålamodet för att orka med Åkesson och hans dåligt underbyggda fakta, det blir nog The Bird 2.0 då 😛


   
SvaraCitera

fistforfight:

det blir nog The Bird 2.0 då 😛

The Bird 2.0?


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Blanda inte in något så vackert som Danmark i det här din fjolla! [mad]

Skånska Dunderidiotföreningen borde nog passa bättre! [y]


   
SvaraCitera

loffapoffa:

Jag tror dig men skulle gärna vilja ha en källa på det! [smile]

De snackade om detta i något av TV4:s debattprogram som börjar 22.40... för några veckor sedan/någon månad sedan.


   
SvaraCitera

oj vilken orginal tråd!!!!!


   
SvaraCitera

Det finns en chans att vi kan stoppa SD. En liten chans men den finns fortfarande ifrån att nå till riksdagen. Den är att ta upp det resterande utav deras politik då kommer folk bli mer upplysta vilket skitet parti det egentligen är 🙂

Men som sagt tar man upp det via debatter och inta via slaggsmål eller något annat så finns det en chans att dom inte når riksdagen 2010.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Blanda inte in något så vackert som Danmark i det här din fjolla! [mad]

Skånska Dunderidiotföreningen borde nog passa bättre! [y]

Fenomenet kallas allmänt Danska Sjukan efter Dansk Folkepartis framgångar i Danmark.


   
SvaraCitera

McLuver:

Blanda inte in något så vackert som Danmark i det här din fjolla! [mad]

Skånska Dunderidiotföreningen borde nog passa bättre! [y]

Röv som röv, rasistområde som rasistområde. [zzz]


   
SvaraCitera

fistforfight:

Röv som röv, rasistområde som rasistområde. [zzz]

Danmark har Christiania, laglig prostitution och lätttillgänglig alkohol. Det är motivation nog för att älska det landet!

Danmark [love]


   
SvaraCitera

McLuver:

Danmark har Christiania, laglig prostitution och lätttillgänglig alkohol. Det är motivation nog för att älska det landet!

Danmark [love]

Mm det är väl det som räddar anseendet I guess, varför sitter man fast i ett dött Falun? [mad]


   
SvaraCitera