Aviseringar
Rensa alla

Vad göra åt nervositet?


Ämnesstartare

Har spelning på lördag och jag råkar vara frontfigur. är lite smått nervös med lär juh bli svin nervös sen. Har ni något tips på vad man kan göra för att inte bli så nervös?


   
Citera

Sprit. [cute]


   
SvaraCitera

PrickiigStrumpa:

. Har ni något tips på vad man kan göra för att inte bli så nervös?

Dra i sig ett helrör innan?[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lament:

Sprit.

jag är nykterrist ^^

SebastianE:

Dra i sig ett helrör innan?

haha va?


   
SvaraCitera

PrickiigStrumpa:

haha va?

Helrör = 70cl sprit.

PrickiigStrumpa:

jag är nykterrist ^^

Tänk inte på det utan gör det bara. Personligen brukar jag titta mellan folk. Inte direkt i ögonen eller så tittar jag på en människa ibland och går över till nästa och ler. Det handlar om att vara proffsionell.

Du har ju även fördelen att folk vill lyssna på dig och se dig. Nu har du ju all möjlighet att visa vad du går för. Går det skit så är det ju du och folk får ta det. Du är du, jag är jag som jag brukar tänka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Du har ju även fördelen att folk vill lyssna på dig och se dig. Nu har du ju all möjlighet att visa vad du går för. Går det skit så är det ju du och folk får ta det. Du är du, jag är jag som jag brukar tänka.

niice 🙂 men jag ska growla å då är det ibnte bra å dricka först xD blundar mest när jag skriker.. vilket jag kanske inte ska göra så ofta .__. å det är första gången jag står på scen som frontfigur .__.


   
SvaraCitera

PrickiigStrumpa:

niice 🙂 men jag ska growla å då är det ibnte bra å dricka först xD blundar mest när jag skriker.. vilket jag kanske inte ska göra så ofta .__. å det är första gången jag står på scen som frontfigur .__.

Nää en liten skvätt brukar gå bra. Jag brukar tänka, hahaha vilka jävla amatörer de sitter där nu jävlar ska jag lära upp de. Tycker de är tråkigt så är de dumma i huvudet. Ahh det går bra ska du få se. Det är bara skolan som har lärt dig att man har något fel om man inte kan stå på en scen och göra ett perfekt uppträdande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Nää en liten skvätt brukar gå bra

nää. det går inte för mig. andra gången jag drack böev det för mycket. å så fort jag känner smak eller doft av alkohol mår jag illa som fan .___.


   
SvaraCitera

PrickiigStrumpa:

nää. det går inte för mig. andra gången jag drack böev det för mycket. å så fort jag känner smak eller doft av alkohol mår jag illa som fan .___.

Ajda det var inte bra. Ahh det går bra ska du få se.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Ajda det var inte bra. Ahh det går bra ska du få se.

ja jag får hoppas det. men tack för dina råd ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

liten skvätt brukar gå bra. Jag brukar tänka, hahaha vilka jävla amatörer de sitter där nu jävlar ska jag lära upp de.

My point also!


   
SvaraCitera

PrickiigStrumpa:

ja jag får hoppas det. men tack för dina råd ^^

Det är chill tjejen.

Zittam:

My point also!

Ahh det är fint det Zittam, skål[bigcheers]


   
SvaraCitera

Betablockerare. [y]


   
SvaraCitera

En gammal beprövad metod är avslappningsövningar, gärna gamla 80-talskassettband som våra mammor använde när de var på tjocken.


   
SvaraCitera

Rök 🙂


   
SvaraCitera