Aviseringar
Rensa alla

Vad hade ni gjort?


Ämnesstartare

Min flickvän gjorde slut för ett par veckor sedan med motiveringen att hon inte hade tid att ses, var tvungen att satsa på plugget o sa. Okej tyckte jag och vi bestämde att vi skulle vara vänner. Nu är hon ihop med någon ny, hmm känns som om hon ljög för mig och träffade honom samtidigt som hon var ihop med mig. Hur hade ni reagerat på det?


   
Citera
Ämnesstartare

klart hon ljög, och det finns inget att göra...
dålig människa, helt enkelt


   
SvaraCitera

hon kanske ljög. fråga henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Undra varför hon inte hon var ärlig, hon ska ju ändå såra dig igenom att göra slut iallafall. Du hade blivit sårad på "rätt" sätt om inte annat. Du skulle ta lika illa upp om hon gjorde så istället men ändå uppskatta henne att hon sa som det var. Jag skulle tagit illa upp iallafall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

händer mig precis förra veckan. Men han knullade med en annan brud när vi var tillsammans. Och sen skyllde han på plugget.


   
SvaraCitera

Klart som fan hon ljög, hon är ju brud.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon ville inte säga att hon träffat en annan. Sånt som händer. Bara glömma och gå vidare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har redan gått vidare och jag har redan träffat en ny. Har väl egentligen kvar känslorna för exet ännu men jag vet att bästa sättet för mig att komma över någon är att träffa någon ny så fort som möjligt.

Så de alternativ jag funderar på är att antingen bara ignorera det, låtsas som om jag inte vet om det, eller så säger jag till henne att jag tycker det var kasst gjort och att jag vill bryta alla kontakter med henne för alltid,typ Känns inte som om hon är så mycket att ha som vän och det hade nog känts rätt skönt att bara bryta alla band, trist bara om jag skulle ångra mig sen..


   
SvaraCitera

Klart hon ljög. Låter mycket som mitt ex det där.. känner mycket igen det. Jag tycker man ska vara ärlig när man t. ex gillar någon annan och jag tycker man då säger det till sin partner. Fast o andra sidan så reagerade jag lite för häftigt när detta hände mig.


   
SvaraCitera

shockwave:

Hur hade ni reagerat på det?

[mad]


   
SvaraCitera

shockwave:

Nu är hon ihop med någon ny

shockwave:

jag har redan träffat en ny

Lika goda kålsupare som jag ser det [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Move on mister, det finns mer, finare och bättre fisk i havet ska du se! Lycka till min vän. [bigcheers]


   
SvaraCitera

Hur JAG hade reagerat: supit lite och sen haft sex med flertalet randoms och kanske köpt någon present till mig själv.

Sen hade jag börjat spana efter ny pojkvän/flickvän.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Av egen erfaenhet. Hon ljög, 99 av alla brudar är horor, man kan inte tro eller lita på dom, JAG hade dampat ur och skickat killen till akuten, bara för han snodde "min" brud


   
SvaraCitera