Aviseringar
Rensa alla

Vad hade SD gjort med den idioten om dem fått makten ?


Ämnesstartare

Jag såg en debatt för några veckor sedan om massa bråk i Rosengården och skit med Janne Josefsson.

Bland annat i denna debatten så frågade Janne en muslim som var högt uppsatt eller va fan han nu var om han stödjer Usama bin Laden. Den här muslim gubben med jätte skägg sa hela tiden bara de får jag inte lov att säga. Han kunde inte svara på en sån simpel fråga. Va är de för jävla idioter de finns i detta landet ? Och dem bråkade om att de skulle få sin moské hela tiden i debatten.

Vad tänker ni som är invandrare eller muslimer om att någon idiot säger så?

Vad hade SD gjort med den idioten om dem fått makten tror ni?


   
Citera
Ämnesstartare

Det kan vara bra om SD kommer in i rikstagen iallafall eftersom många åsikter dem har kan också hjälpa Sverige. Dem tar ju inte bara upp invandringen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JOQER:

Det kan vara bra om SD kommer in i rikstagen iallafall eftersom många åsikter dem har kan också hjälpa Sverige. Dem tar ju inte bara upp invandringen.

Dem skriver mycket bra och de handar inte om att döda invandrare utom att utvisa dem som gör grova brott eller upprepar brott.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De invandrare som stöder såna där saker, med Usama bin laden är vrickade i huvet. Men för att en säger så menas inte att alla invandrare tycker likadant. Kom ihågg det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

Dem skriver mycket bra och de handar inte om att döda invandrare utom att utvisa dem som gör grova brott eller upprepar brott.

Håller med, sen finns det ju invandrare som inte gör brott och SD har inget emot dem. SD vill igentligen bara dra ner på invandringen för att SVeriges ekonomi ska balanseras mer på sjukvård och skola mm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

think:

De invandrare som stöder såna där saker, med Usama bin laden är vrickade i huvet. Men för att en säger så menas inte att alla invandrare tycker likadant. Kom ihågg det!

Inte de jag säger häller [shake]. Men de är flest invandrare som gör brott och om man utvisade dem så slipper vi betala skatt för deras fängelsen.

Av någon sjuk anledning så ser dem sig som afroamrikaner.
Och dem var ju för helvete tvingade till usa från sina hem och tvingade bli slaver sen efter några generationer då de inte har samma namn eller språk så blir de fria och skall bo i sitt fiendes land och har inget att vända hem till.

Men han som startade OG va en turk som fick stryk av sin familj och skyllde hans kassa liv på samhället. De finns många sånna i sverige och va fan skulle jag vilja ha dem här för?

Jag pratar inte om att jag är emot invandrare utan tvärt om men de finns idiotiska som förstör för andra invandre och vad gör de om de utvisas och någon som förtjärnar bo i sverige gör de istället.

Dessutom minskar ju brotten och rasismen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade skrivit massa saker men försvann!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pallar inte försöka övertyga alla människor om att alla invandrare inte är likadana.


   
SvaraCitera

cannabis:

Men de är flest invandrare som gör brott och om man utvisade dem så slipper vi betala skatt för deras fängelsen.

cannabis:

Dessutom minskar ju brotten och rasismen.

[confused] Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kagami:

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta

Varför då? de stämmer ju.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

USA:s ambassadör i Sverige kunde inte svara på vem hann stödde i presidentvalet. Vad är problemet?


   
SvaraCitera

cannabis:

Varför då? de stämmer ju.

Ser du inte själv vad som är så motsägelsefullt med de två citaten? Du uttrycker fördommar(som för övrigt inte stämmer) och skriver sedan om hur man kan minska rasism i samma inlägg...[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De enda som är mer korkade än invandrare är rasister.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

USA:s ambassadör i Sverige kunde inte svara på vem hann stödde i presidentvalet. Vad är problemet?

ganska skillnad på en president kandidat och en terrorist som har dödat flera 100 kanske flera 1000. och påstår hela tiden han kommer gå på västvärlden igen.

Kagami:

Ser du inte själv vad som är så motsägelsefullt med de två citaten? Du uttrycker fördommar(som för övrigt inte stämmer) och skriver sedan om hur man kan minska rasism i samma inlägg...

Vilka fördommar stämmer inte mear du? och alla invandrare som var brottslingar skulle ju bara dem bra va kvar så varför skulle de inte minska rasismen om man visade att de finns många bra invandrare?

Mawns:

De enda som är mer korkade än invandrare är rasister.

De enda som är mer korkade ? [tard] De lät ju ganska rasistiskt.
[confused]


   
SvaraCitera

cannabis:

Vilka fördommar stämmer inte mear du? och alla invandrare som var brottslingar skulle ju bara dem bra va kvar så varför skulle de inte minska rasismen om man visade att de finns många bra invandrare?

Wow. Sluta nu. Jag skäms för din skull.

cannabis:

De enda som är mer korkade ? [tard] De lät ju ganska rasistiskt.
[confused]

Det var antagligen hans poäng.


   
SvaraCitera