Aviseringar
Rensa alla

vad hände egentligen med nya VIP?


Ämnesstartare

vill bli det igen [cute]


   
Citera
Ämnesstartare

Det borde vara som förut :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Det borde vara som förut :S

du kommer alltid vara VIP i mina ögon angie [cute]
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så det finns VIP här på forumet? chockerande nyheter må jag säga [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TurKesoX:

så det finns VIP här på forumet? chockerande nyheter må jag säga [surprised]

Oja, onyttjad teknik går till spillo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Oja, onyttjad teknik går till spillo.

Förödande nyheter må jag säga, är det kostnadseffektivt loggar jag gärna in mig i detta VIP-nätet men kostar det då får jag säga att min snålhet får bedra min vishet [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TurKesoX:

Förödande nyheter må jag säga, är det kostnadseffektivt loggar jag gärna in mig i detta VIP-nätet men kostar det då får jag säga att min snålhet får bedra min vishet [blush]

VIP innebär bara att du har ett VIP-tecken bredvid ditt namn samt eventuellt att du får tillgång till särskilda forum andra inte får se. 😉 funktionen var nyligen på prov men skrotades, tror att kruxet ligger i hur funktionen ska utformas.


   
SvaraCitera

Anarkandi:

funktionen var nyligen på prov

Då blev jag vip, sen var de osnela och tog bort det :<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jojOzZz:

Då blev jag vip, sen var de osnela och tog bort det :<

Alla blev VIP, skryt inte om det. Jag blev dock VIP först av alla. [badgrin]


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Alla blev VIP, skryt inte om det. Jag blev dock VIP först av alla. [badgrin]

hmm, om alla är 20 pers, så jao. sök * status: VIP medlem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jojOzZz:

hmm, om alla är 20 pers, så jao. sök * status: VIP medlem

Kändes som att alla hade VIPsymboler tillslut. Fick värdet det, så kunde vem som helst få det iaf. 😛


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Kändes som att alla hade VIPsymboler tillslut. Fick värdet det, så kunde vem som helst få det iaf. 😛

Nja, några av forumets er oseriösa medlemmar fick det i ett försöka att få de att skärpa sig, för att på så sätt få behålla det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jojOzZz:

Nja, några av forumets er oseriösa medlemmar fick det i ett försöka att få de att skärpa sig, för att på så sätt få behålla det.

Systemet var dock bara på prov. Medlemmarna fick själva bedöma vilka som skulle bli VIP's, tillsammans med Thundercracker som styrde allting själv utan någon insyn från några andra mod's eller admins, vad jag förstod var det därför systemet togs ner, för att man inte utarbetat hur det ska fungera ännu.


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Medlemmarna fick själva bedöma vilka som skulle bli VIP's, tillsammans med Thundercracker

Under testet var det bara thundercracker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jojOzZz:

Under testet var det bara thundercracker.

Ja. Men polls gjordes ju när man kunde rösta på vilka man tyckte skulle bli VIP.


   
SvaraCitera