Aviseringar
Rensa alla

vad hände egentligen?


Ämnesstartare

här vill jag att man skriver ner namn på filmer som är rätt knepiga att förstå sig på tex shutter island och hur gick det sen egentligen alla spekulationer är nog intressanta^^

sen kan man också skriva en fråga om filmen om man tex inte fatta nånting osv osv

iaf shutter island för alla som sett den var huvudpersonen psykisk sjuk eller lura de honom och droga honom tills han trodde han verkligen var sjuk? [shake]


   
Citera
Ämnesetiketter

Tack för spoilern, känner lite tveksamhet till min hyrfilm nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

clayotrivin:

iaf shutter island för alla som sett den var huvudpersonen psykisk sjuk eller lura de honom och droga honom tills han trodde han verkligen var sjuk?

Vart i helvete hintar de att de drogar honom för att lura honom?

Inception är dock en film som jag försökt analysera, och jag har kommit fram att alla teorier jag har läst inte stämmer. Dock orkar jag inte kolla på skiten igen pga tråkig andra gången.


   
SvaraCitera
Paseo

okej ska inleda denna tråden med en fråga som så som i himmelen, läs inte nedanstående dolda text om du inte sett den.
Dold text: Slutar filmen med att han dör? Fattade aldrig det!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

Dold text:

ja, om jag inte missminner mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hallå kan nån svara serigöst eller? vill ju veta iaf om den filmen [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

clayotrivin:

hallå kan nån svara serigöst eller?

de försökte bota honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Vart i helvete hintar de att de drogar honom för att lura honom? Inception är dock en film som jag försökt analysera, och jag har kommit fram att alla teorier jag har läst inte stämmer. Dock orkar jag inte kolla på skiten igen pga tråkig andra gången.

har du sätt filmen ens? enligt honom eller en personen i filmen så sa hon att man inte ska ta nåntingde ger en pgr av då är det försent! så ner drogad syfta de på[y]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Dan_the_ironman:

de försökte bota honom.

men i hela filmen så trodde man att han var normal ^^ men sen i slutet så sa dem att det försökte bota honom men var det verkligen så eller var det bara för att ta honom? förfalskade papper, droger, sjuk miljö osv osv det är vad jag undrar över


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

clayotrivin:

har du sätt filmen ens?

Ja jag har sett den och twisten i slutet syftar på att han blivit botad, men låtsas fortsätta tro att han är polis för att bli av med lidandet.


   
SvaraCitera
Paseo

den här tråden är verkligen behövlig, jag fattar aldrig slutet på filmer

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

fattar inte resten heller iofs [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

clayotrivin:

iaf shutter island för alla som sett den var huvudpersonen psykisk sjuk eller lura de honom och droga honom tills han trodde han verkligen var sjuk?

han var sjuk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mer konstiga filmer ifall nån vill veta:

Donnie Darko
Inception
Lost Highway
Mulholland Drive
The Butterfly Effect
K-Pax
Moon
Memento


   
SvaraCitera

Den andalusiska hunden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Shining [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

han var sjuk

tack raka puckar ska det vara ! ja det kanske är så pgr av hans fru och barn grejen det satta nog ett par djupa sår i honom [rolleyes]

tror det med men ändå väldigt bra film och sevärd tycker jag [smile]


   
SvaraCitera