Aviseringar
Rensa alla

vad händer?


Ämnesstartare

Jag drabbades av ätstörningar och var väldigt nära att få anorexia, men jag vaknade till lite och åt lite mer kan man säga. Jag har fortfarande problem med MAT. jag äter INTE mat! Jag äter bara godis, eller chips, glass...sådana saker. och för 4 dagar sedan började jag bli sjuk i huvudet igen och drack bara under 3 dagar och idag har jag ätit som en GALNING! jag vet inte vad jag har stoppat i mig och mår så himla dåligt nu! jag kan inte gå på toa utan att ta dulcolax och jag mår verkligen SKIT! mitt hår är jätte tunt nu, jag som hade sjukt fint hår och fick såååå många komplimanger 🙁 jag vill bli normal igen, jag vet inte vad jag håller på med. Jag vill ha tillbaka mitt liv OCH mitt hår!!!!!! Hjäälp!!!


   
Citera

gå till typ um eller någon kurator och prata.


   
SvaraCitera

gå till skolsköterskan dem är dumma i huvudet [rolleyes]

skit kul[cool]

snacka med kuraton [badgrin] säg att du har en allvarlig psykisk stööööööööööööööööööööööörning. [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elkerondaroof:

gå till skolsköterskan dem är dumma i huvudet

skit kul

snacka med kuraton säg att du har en allvarlig psykisk stööööööööööööööööööööööörning.

hahahaha jag hade en hälsoundersökning hos skolsköterskan för typ 2 månader sen .. vet du vad hon kallade mig ?? EN LITEN VARELSE [tard]hon e sjuuk i huvudet!!!


   
SvaraCitera
Papper

🙁


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera