Aviseringar
Rensa alla

Vad händer i din vardag?


Ämnesstartare

Hej! undrar bara vad ni gör i eran vardag? rätt kul att se vad folks intressen är och vad de håller på med 🙂
Själv håller jag på med mycket musik 🙂


   
Citera

Väldigt lite


   
SvaraCitera

Jobbar om dagarna och spelar mycket musik på lediga stunder. Både lyssnar på musik och spelar själv med polarna. Lirar mest gitarr, både akustisk och elgitarr. Köpte för några veckor sedan en stor jävla elorgel modell större 80-talare på loppis för 500 kronor som jag håller på att leka lite med. 


   
SvaraCitera

ja det vill man jättegärna berätta till några efterblivna mongos som retar enTrött


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

godismannen:
Jobbar om dagarna och spelar mycket musik på lediga stunder. Både lyssnar på musik och spelar själv med polarna. Lirar mest gitarr, både akustisk och elgitarr. Köpte för några veckor sedan en stor jävla elorgel modell större 80-talare på loppis för 500 kronor som jag håller på att leka lite med. 

Coolt! jag spelar klarinett i divere olika orkestrar och sånt, så det blir evenemang och konserter jag spelar på rätt ofta. men får ta det lugnt ett tag, lyckats överansträngt handen 😛


   
SvaraCitera

Deadmanpumpkin: Coolt! jag spelar klarinett i divere olika orkestrar och sånt, så det blir evenemang och konserter jag spelar på rätt ofta. men får ta det lugnt ett tag, lyckats överansträngt handen 😛

Vi har spelat tillsammans i snart tre år men har ännu inte spelat "offentligt" mer än på några födelsedagsfester och ett bröllop. Spelar en blandning av gammal blues, 60- och 70-tals pop- och rock. SUPERKUL!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

godismannen:

Vi har spelat tillsammans i snart tre år men har ännu inte spelat "offentligt" mer än på några födelsedagsfester och ett bröllop. Spelar en blandning av gammal blues, 60- och 70-tals pop- och rock. SUPERKUL!

Låter förbannat kul! 😀


   
SvaraCitera

Deadmanpumpkin: Låter förbannat kul! 😀

En grupp jag lyssnar mycket till just nu är gamla Creedence Clearwater Revival.


   
SvaraCitera

Jobbar om dagarna som linux-sysadmin, om kvällarna och helgerna sitter jag hemma och pillar med elektronik eller så hjälper jag till på restaurangen och pratar med fyllon i baren.


   
SvaraCitera

pluggar och sover typ... sedan dansar jag lite. Inte så värst rolig vardag jag har :/ 


   
SvaraCitera

skola-är med kompisar,oftast hänger vi, typ på ungdomsgårdar eller så e vi i stan eller tanto, där det ofta kan hända att man dricker-går hem-repar gitarr-sover
eller så blir det endast skola-repar gitarr eller bas eller trummor-sover


   
SvaraCitera