Aviseringar
Rensa alla

VAD HÄNDER MED MIN HAND????


Ämnesstartare

Nu är de så att de är något konstigt med min hand, för ca 2 veckor sedan fick jag ett oförklarligt blåmärke på handen vid långfinger knogen, märkte inte av när jag fick de eller så, så inget bekymmer.
För en vecka sedan när jag satt på en lektion hörde jag hur något bara sprack till, sen känner jag hur de börjar göra, verkligen, as ont i handen! Tittar på handen och ser att på precis samma ställe där blåmärket hade vart, bildas nu ett nytt, jag ser verkligen hur de blir större och liksom flyter ut i huden!
Vad är de för något som händer!?


   
Citera
Ämnesetiketter

............
För vi är alla läkare här osv


   
SvaraCitera

Det är aids, kontakta läkare omedelbart!


   
SvaraCitera

amsi:

Det är aids, kontakta läkare omedelbart!


   
SvaraCitera

kolla med en läkare istället


   
SvaraCitera

Äter du något blodförtunnande?


   
SvaraCitera

Altså inte för att skrämma dig, men det låter definitivt som att någon har stuckit en spruta eller något i din hand. Antingen medans du sovit eller så har du blivit nedsövd, frågan är bara vad det är för något. Jag skulle satsa mina slantar på att det tyvärr är som amsl säger, aids [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman Jansson:

Äter du något blodförtunnande?

nej de gör jag inte...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pette94:

Altså inte för att skrämma dig, men det låter definitivt som att någon har stuckit en spruta eller något i din hand. Antingen medans du sovit eller så har du blivit nedsövd, frågan är bara vad det är för något. Jag skulle satsa mina slantar på att det tyvärr är som amsl säger, aids

haha nu när du säger de så har jag dem sjukaste kompisarna, så de skulle inte förvåna mig [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltså jag undrar bara om någon kanske vet vad de är, eller har liknande!
och jag har inte aids...


   
SvaraCitera

balkongreklam:

och jag har inte aids...

Men kanske hiv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej, de har jag inte


   
SvaraCitera

Har du testat dig eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tog ett blodprov för inte så längesedan och då va all ok


   
SvaraCitera

Okokok


   
SvaraCitera