Aviseringar
Rensa alla

Vad händer med UNGDOMAR?


Ämnesstartare

Har sett på den senaste tiden att några skriver massa konstig skit om flyktingar och annat. Vem bryr sig? Alla med en fungerande hjärna förstår att intergrationen som staten har försökt med är bara ett fiasko....


   
Citera
Ämnesstartare

Ytterst märkligt frågeställning. Rimligare fråga vore varför du inte bryr dig.
Bara för att det är någon annans fel innebär det inte att det inte blir problem för folket som är högst logiskt att bry sig om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flera av användarna är ju från en och samma person. Kanske hoppas han på att få mer gehör om hans identitet är okänd eller om folk tror att det är en flicka som skriver.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aa d e rätt tråkigt nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var bättre förr Gråter
Typ 2011-2014


   
SvaraCitera
Smilen

Det är Illuminati som ligger bakom detta. Tumme ned


   
SvaraCitera

Vore trevligt med lite andra debatter på forumet. Känns som om det i princip bara handlat om invandring och integration på senaste tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tydligen saknar anmärkningsvärt många en fungerande hjärna i så fall.

sen att ha en ny tråd om varje incident är väl onödigt men det är ju knappast som att full konsensus råder och debatten är onödig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet naturligtvis vilken användare som åsyftas men å andra sidan kan man ju tolka inläggen som en spegel av verkligheten. Under den senaste månaden har man inte kunnat slå på varken radio eller TV utan att förstanyheten har antingen handlat om flyktingkaoset eller terroristdåd och jakten på terrorister i Europa och Sverige. Så inläggen speglar kanske bara svenskarnas syn på nuet.

Vad som däremot är extremt irriterande med dessa inlägg är att TS inte har lärt sig radbrytning och nya stycken. Det händer allt som oftast att jag får se inlägg på flera hundra ord, kanske tusentals -  i ett enda stycke och det är jävligt jobbigt att läsa. Ännu värre med något enstaka inlägg senare år där inlägget lider av total avsaknad av både komma och punkt och där hela inlägget består av en enda mening. I det läget tycker jag faktiskt mod borde radera inlägget.

Lite krav på både stavning och satsuppbyggnad bör finnas i inlägg. 


   
SvaraCitera