Aviseringar
Rensa alla

Vad händer..


Ämnesstartare

Carolineelisabeth95:

Jag är typ klar redan 🙂 det är angående en kompis som panikar sig

Jaha men ååhh, blev orolig för dig där ett tag Galen men borde vara lugnt ändå, man kan fixa sånt efter 🙂


   
SvaraCitera

Då blir man arbetarklass.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carolineelisabeth95: Får man gå om eller har man totalt sumpat sin chans att få ta studenten?

Man blir hemlös, drogmissbrukare, kriminell.. Förr eller senare insjuknar man i allvarliga sjukdomar. Vill du leva ditt liv på ett vis som innefattar olika fängelser eller kriminalvård? Sjukvård? Trodde väl inte det, satsa på gymnasiearbetet nu för i helvete! Arg


   
SvaraCitera
höna

Min lärare gav mig g trots att vårt projektarbete verkligen sög på riktigt. Tror det var för den ja gjorde det med var väldigt väödigt frånvarande å d va lite körigt att göra allt själv för mig. Min kompis fick också g tror jag... lärarn pallade väl inte ge ig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi fick hem papper och fick ett halvår på oss att komplettera upp de ämnen man fått IG i, kanske finns liknande möjlighet hos er. Om man ej får godkänt i grundämnen så får man "samlat betygsdokument"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON ndlar blir hemlös, drogmissbrukare, kriminell.. Förr eller senare insjuknar man i allvarliga sjukdomar. Vill du leva ditt liv på ett vis som innefattar olika fängelser eller kriminalvård? Sjukvård? Trodde väl inte det, satsa på gymnasiearbetet nu för i helvete! Arg

Det handlar inte om mig

FruLiten:
Vi fick hem papper och fick ett halvår på oss att komplettera upp de ämnen man fått IG i, kanske finns liknande möjlighet hos er. Om man ej får godkänt i grundämnen så får man "samlat betygsdokument"

Ämnen ja, men jag pratar lm gymnaisearbetet, det som förut kallades projektarbetet som man gör i trean, får man inte godkänt på det så får man inte ta studenten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carolineelisabeth95: Ämnen ja, men jag pratar lm gymnaisearbetet, det som förut kallades projektarbetet som man gör i trean, får man inte godkänt på det så får man inte ta studenten

Skriver också om projektarbetet, du går ut gymnasiet med samlat betygsdokument om du ej klarar av projektarbetet, så var det i alla fall för tre år sen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

Skriver också om projektarbetet, du går ut gymnasiet med samlat betygsdokument om du ej klarar av projektarbetet, så var det i alla fall för tre år sen. 

Jag vet, men ni fick ju ändå ta studenten, det får man inte nu, gymnasiearbetet är som ett "kvitto" på att du har klarat gymnasiet, får du F så har du inte rätt att ta studenten, då du inte har klarat gymnasiet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carolineelisabeth95: Det handlar inte om mig

Jag såg det, du får föra mitt budskap vidare då såklart! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carolineelisabeth95:

Jag vet, men ni fick ju ändå ta studenten, det får man inte nu, gymnasiearbetet är som ett "kvitto" på att du har klarat gymnasiet, får du F så har du inte rätt att ta studenten, då du inte har klarat gymnasiet.

Studenten är för fjollor Rodnar


   
SvaraCitera