Aviseringar
Rensa alla

vad händer om jag inte äter ?


Ämnesstartare

Som de står" Vad händer om jag inter äter", jag är typ halv tjock tycker jag , men andra tycker jag e smal , men de är jag inte -.-, tänkte sluta äta för 2 dagar kmr jag bli smal då eller?


   
Citera

Kroppen tar energi från musklerna och du blir ännu mer fail.

Så det du har tänkt dig skall du skita i.


   
SvaraCitera

alex34:

tänkte sluta äta för 2 dagar kmr jag bli smal då eller?

På två dagar händer det nog inte så mycket mer än att du blir tröttare och förmodligen kommer få ont i magen, dock kommer du inte gå ner något nämnvärt.


   
SvaraCitera

Dina muskler kommer försvinna och du kommer inte orka göra något. Vara trött jämt.


   
SvaraCitera

på två dagar händer ingenign


   
SvaraCitera

"Äta bör man, annars dör man."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jo, jag vet att man dör, men försvinner inte musklerna sen fettan från kroppen när man inte har ätit nåt?


   
SvaraCitera

godiisglassen:

"Äta bör man, annars dör man."

"Äta gör man (vissa), men ändå dör man" [zzz]


   
SvaraCitera
time
 time

alex34:

tänkte sluta äta för 2 dagar kmr jag bli smal då eller?

Nej. Dessutom är svält inte en diet, gör man det frivilligt är det en psykisk sjukdom. Jag föreslår att du tar kontakt med en dietist och/eller en läkare och får bekräftat om du behöver gå ner i vikt eller inte. Därefter kan en dietist hjälpa dig att komma fram till hur du ska äta mer rätt. Hellre nästan rätt än helt fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Problemet är jag har tränat as mkt typ mer än två månader nu.... Men syns ingen skillnad ... liknar samma varenda duma dag.......


   
SvaraCitera

du dör [smile]


   
SvaraCitera

äta gör man ändå dör man [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JO, de sant fan.. Men man dör ju inte direkt jue.... så jae


   
SvaraCitera
time
 time

alex34:

liknar samma varenda duma dag.......

Ja, antingen har du skev kroppsbild eller så äter du inte tillräckligt i kombination med träningen för att eventuellt kunna bygga muskler och slimma kroppen. Så mitt förslag om att du ska gå till en dietist eller liknande står kvar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var kan man hitta en dietist?


   
SvaraCitera