Aviseringar
Rensa alla

Vad hålla föredrag om?


Ämnesstartare

Vad ska jag hålla föredrag om? Kan ju inte hålla om föredrag om mobiler (fast jag skulle kunna prata i timmar) för då skulle nog alla kalla mig nörd XD. Nåt kul som Japans Toaletter XD


   
Citera
Ämnesstartare

Siggeeh:

Kan ju inte hålla om föredrag om mobiler (fast jag skulle kunna prata i timmar) för då skulle nog alla kalla mig nörd

so what om dom kallar dig nörd? skulle lätt hållt föredrag om det om jag var du, med tanke på att du verkar ha lätt för det (syftar på "skulle kunna prata i timmar")


   
SvaraCitera

håller med drogbarnet, höll ett "tal" på engelska i 1:an om typ årets teknikprylsjulklapp (man brukar göra såna listor varje år) där allt mellan ipods och nintendo wii var med. jag själv tycker sånt är väldigt kul så det flöt på bra, och även idag säger kompisar till mig att det var den bästa redovisningen jag gjort...

så mitt råd är väl helt enkelt att prata om något du själv tycker är intressant, nu när du ända har lyxen att välja vilket område du vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Boerkriget?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

so what om dom kallar dig nörd? skulle lätt hållt föredrag om det om jag var du, med tanke på att du verkar ha lätt för det (syftar på "skulle kunna prata i timmar")

Är nog nördförklarad ändå... Sa att jag tittade 50timmar på tv på en vecka men jag gissade bara... Kanske 30 igentligen (inräknat Spela Xbox 360 som är kanske 95%) Men det skulle nog vara graden av nörd. Var någon i 7:3 som höll ett föredrag om Xbox 360 och massa spel där och han blev jävligt nördförklarad...


   
SvaraCitera

Men ha föredrag om det du är intresserad av?


   
SvaraCitera