Aviseringar
Rensa alla

Borttagen


Ämnesstartare

Borttaget inlägg


   
Citera
Ämnesetiketter

Killen är kär. 


   
SvaraCitera

Jo när du va borta så ksk han tyckte bah fuck the World gick t krogen å blev full hamna i dåligt sällskap å nu är han grovt kriminell såver på dagarna ah eller lite gran på dagarna sen måste han höra av sig t barnbarns å på nätterna gör han inbroooot


   
SvaraCitera

inte den blekaste. Han kan ju gilla dig men väldigt skummt att han skulle börja igga dig helt random?


   
SvaraCitera
seasaw

men vad känner du kring det hela? 


   
SvaraCitera

Han kanske vill spela svår Förvirrad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liten update här! Skrev till honom och frågade om jag hade gjort något fel eftersom att han ena dagen är jättesnäll mot mig och skriver massor för att sedan nästa dag ignorera mig helt. Han svarade med ett förlåt och att han varit lite inaktiv på sistone. Dock blev det inte bättre utan han har fortsatt ignorera mig sedan dess.

Var nu ikväll ute och gick med en kompis som fick syn på killen bland ett gäng ungefär 20 meter bort bara. Jag kände att jag inte klarade möta honom med alla de människorna där så jag tittade bort för att undvika ögonkontakt, dock vet jag att han såg mig men han sket i det och fortsatte snacka med sitt gäng. Känns som att allt går utför just nu alltså... Jag tog ändå ett steg och frågade vad som händer men han verkade inte bry sig så mycket.

Frågan är nu, ska jag skita i honom tills han skriver till mig eller vad händer?


   
SvaraCitera

Han är kär


   
SvaraCitera