Aviseringar
Rensa alla

Vad håller hon på med?


Ämnesstartare

Hon är inte den typen som tar plats direkt utan håller sig mer i bakgrunden. Men asså jag tycker att hon är jättekonstig som till exempel när jag en gång vände mig om direkt så såg jag rakt in i hennes ögon, hon hängde kvar ca 5 sekunder och sen tittade hon direkt nedåt. Men jag fattar verkligen inte varför hon ignorerar mig, har hört från vissa att hon spelar svårfångad kan detta stämma tror ni?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon är inte den typen som tar plats direkt utan håller sig mer i bakgrunden. Men asså jag tycker att hon är jättekonstig som till exempel när jag en gång vände mig om direkt så såg jag rakt in i hennes ögon, hon hängde kvar ca 5 sekunder och sen tittade hon direkt nedåt. Men jag fattar verkligen inte varför hon ignorerar mig, har hört från vissa att hon spelar svårfångad kan detta stämma tror ni?


   
SvaraCitera
time
 time

Tycker du ska ställa dig själv denna fråga: Är detta en människa du finner vara värd att lägga ner energi på?


   
SvaraCitera

The Saviour:

kör nästa brud ist och fastna aldrig ALDRIG för en!

är du/killar typ rädda för att bli kära eller vad?
varför inte fastna för en liksom?
[tard]


   
SvaraCitera

naelaa:

är du/killar typ rädda för att bli kära eller vad?
varför inte fastna för en liksom?

varför inte äta blodpudding varje dag? lika dum fråga


   
SvaraCitera

theoneandonly1992:

Men asså jag tycker att hon är jättekonstig som till exempel när jag en gång vände mig om direkt så såg jag rakt in i hennes ögon, hon hängde kvar ca 5 sekunder och sen tittade hon direkt nedåt.

[shake]


   
SvaraCitera

The Saviour:

varför inte äta blodpudding varje dag? lika dum fråga

öh. två helt olika frågor herrejeeeeesus


   
SvaraCitera

tror inte blodpudding har känslor


   
SvaraCitera

honolulu:

Alltså, försök ignorera henne då och se om hon börjar närma sig dig? Tjejer söker spänning, vetu..

Bad boy behovet vetu [wink]


   
SvaraCitera

naelaa:

tror inte blodpudding har känslor

har inte jag heller, sånt är omanligt


   
SvaraCitera

The Saviour:

har inte jag heller, sånt är omanligt

jeeez, kid. hur gammal är du egentligen? [cool]
trodde bara det var 16 åringar som tänker sådär


   
SvaraCitera

naelaa:

trodde bara det var 16 åringar som tänker sådär

nej vi som har ett liv tänker så också, nya kvinnor varje dag och ungkarl in i döden, det är vad det handlar om[love]


   
SvaraCitera

The Saviour:

nej vi som har ett liv tänker så också, nya kvinnor varje dag och ungkarl in i döden, det är vad det handlar om

kul liv [love]


   
SvaraCitera

naelaa:

kul liv [love]

min livsfilosofi...ganska lockande eller hur?[smile]


   
SvaraCitera

The Saviour:

min livsfilosofi...ganska lockande eller hur?

nae, inte för mig. skulle känna mig otroligt skabbig...
[cute]


   
SvaraCitera