Aviseringar
Rensa alla

vad håller jag på med? ><


Ämnesstartare

borde seriöst dra ner på mitt um:ande, allt är ju bara så fel.

är uppe i 8p i varningssystemet och till största del består det av att mods ogillar mina pigga initiativ. blir låst för ett 1 månad gammalt inlägg i en tråd ingen sedan dess rört, (tanken att ngn som ogillar mig letat upp nått jag skrivit och anmält uppstod aldrig hos moden).

bättrar mig och hittar fel och anmäler, får inget svar från ngn mod. skriver i trådar, mod svarar men vägrar göra något, skriver till mod på msn men inget funkar. börjar spamma personangrepp och då fixar modsen det (samma mod som vägra förut), får sedan ett PM där en mod förklarar att personangrepp o spam inte funkar; VAR JU DET SOM FUNKA OM NÅGOT! sedan blir JAG varnad; personangrepp...

nu är issen borta oxå, allt är bara så fel [cry][cry]


   
Citera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera

Men vad vorde UM utan min favorit-Värdeuppgift? [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilken linje går du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så går det när man är stockholmsbrat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

h4h4 har bara 2 varningspoäng och fick inte ens fler när jag spammade porrstjärnetråden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

h4h4 har bara 2 varningspoäng och fick inte ens fler när jag spammade porrstjärnetråden.

9p nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du kunde låta bli att göra så värdelösa trådar kanske du skulle ligga bättre till i varningssystemet. Märk då ändå väl att jag tog bort 1 poäng för ett par veckor sedan [wink]


   
SvaraCitera

VAD HÅLLER DU PÅ MED EGENTLIGEN


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

UnclePadda:

Om du kunde låta bli att göra så värdelösa trådar kanske du skulle ligga bättre till i varningssystemet.

aldrig fått en varning för mina trådar utom i en tråd. har dessutom varit låst förut vilket var en inkorrekt låsning då jag nämde tidigare; ngn okänd som antagligen hata mig gjorde anmälan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja vad fan håller du på med? Får lust att spamma personangrepp...

du borde få fler varningspoäng för att du förstör för andra laglydiga Umare... [mad]

TJOCKIS [mad][mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hatar inte dig [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

du borde få fler varningspoäng för att du förstör för andra laglydiga Umare

har 9 st nu, att svara på ett OT-inlägg med att skriva OT är tydligen spammande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Jag hatar inte dig

alla mods gör, blivit låst oskyldigt oxå [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Jag hatar inte dig

Bög!!

värdeuppgift:

har 9 st nu, att svara på ett OT-inlägg med att skriva OT är tydligen spammande

När det gäller dig ja!!! [mad][mad]

Dold text: Seegt [sad]


   
SvaraCitera