Aviseringar
Rensa alla

vad håller ni på med vad gör NI


Ämnesstartare

man ska vara på fest och dricka öl och knulla med någon man blir betuttad i en kväll sen ska man vakna upp naken och kladdig och vilja sjunka genom marken fast det är litet spännande xxxxxxzzzzzz


   
Citera
Ämnesstartare

för slut på ork och mående för fest


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänker på hur fet jag kanske blivit? kan knappt sitta med benen i kors för att låren blivit så feta

uhuhu 


   
SvaraCitera
mynona

Har just sett en brittisk deckare på TV och ska översätta lite artiklar på Wikipedia innan sängenGlad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jobb. Sen nästa helg mer jobb. Sen nästa helg fortsatt jobb. Sen, den 15e, hemgång, och då göra ett nytt försök att ta sig till Malmö då planen på att göra det i förra veckan fallerade på att jag blev tillfrågad om att - jobba extra.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ligger i sängen med en katt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 ska te malmoe och äta en gräddbulle idag

s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chillade med 100 sidor ekonomisk historia, fulstreamad Leksandsmatch, jordnötter och whisky istället. Ikväll skall det däremot köttas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nietz:
 ska te malmoe och äta en gräddbulle idags

vf?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har riktigt konstig "bakfylla" (eller vad det är) idag. Inte huvudvärk eller illamående, men känner mig yr som fan, aldrig hänt dag1 efter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle ju till grönan igår men eftersom dem fixar eller vad dem gör med tågen åt de hållet jag bor åt så hade de ställt in alla tåg så jag och mina kompisar åkte till kista i stället och såg på bio. Idag kommer det inte hända någonting alls... 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har inte festat sen 1993


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag mår skit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maks:
jag mår skit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dricker öl


   
SvaraCitera