Aviseringar
Rensa alla

Vad har du för bil hur mycket kärlek ger du bilen?


isola:

ojz7pd2

Ja det är idealet ja.


   
SvaraCitera
Paseo

jag tror den kallas Volvo s40Behandlar den nog inte så bra. Den har fått stå sen i somras stackarn. 

J


   
SvaraCitera

Har en Volvo V40 -01, som har tillhört mina syskon tidigare. Kör den inte just nu dock, eftersom den knasar och behöver byta bromsklossar. Servar den inte mer än att fylla på spolarvätska och olja, men kärran är ändå påväg ner eftersom den är ganska intensivt sliten. 🙁


   
SvaraCitera

Har ingen bil men vill ha en Volvo s80 eller s60, skulle ge bilarna hur mycket kärlek som helst för de båda är två av världens absolut snyggaste bilar


   
SvaraCitera

dazed:

Ja det är idealet ja.

lite homoerotik över bondande över volvos sådär


   
SvaraCitera

Har ingen bil, men skulle vilja ha en mustang eller ferrari eller en gammal bubbla.


   
SvaraCitera

isola:

lite homoerotik över bondande över volvos sådär

Skäms, Ronny och Ragge kör ju för bövelen Fårrrd


   
SvaraCitera

har ingen bil ännu
ger mkt kärlek till den


   
SvaraCitera

Jag har en BMW 530 -04, bilen är fin och får vård och service när d behövs.

Dags att byta upp sig?


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Har en avställd Volvo 855 - 95a som jag sällan skänker varma tankar. Den har iofs fungerat rätt bra men vill inte ha den i mitt liv. Skönt men dyrt med bil.


   
SvaraCitera

köpte ny bil nya toyota berlingo en praktisk bil med mkt hopfällbart


   
SvaraCitera

krom blå lack o snabb växel


   
SvaraCitera

en bugatti veyron svart matt spinner skönt min lilla kattunge hehe...


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Har flera bilar, behövs då Sverige är ett vinterland. Jag kör amerikanskt, tyskt och svenskt. Lägger nog ner för mycket tid på dom.
Miljömupparna gillar nog inte mina bilar då dom är stora och dom äldsta saknar katalysatorer.


   
SvaraCitera

Har ingen bil, men hade jag en så skulle jag kanske kunna sträcka mig till att spruta vatten på den en gång per år.


   
SvaraCitera