Aviseringar
Rensa alla

Vad har du för gitarr? 🙂


Ämnesstartare

Vad har du för gitarr/gitarrer? 🙂 Syftade då på el-gitarr, jag har en Scehcter Synyster Custom, kostade ca 13 000kr, fick den på min 15års dag istället för en moppe, helt klart värt det eftersom att jag kan börja övningsköra nästa år och jag tycke moppe och sånt suger^^
Sedan har jag en Gibson Epiphone Special Edition, fick den när jag gick i sexan och har haft den i snart fyra år, men spelar inte på den längre eftersom att den är total kass gemfört med min nya Synyster Custom 😉

Så, vilken/vilka gitarrer har du? =D


   
Citera
Ämnesstartare

Fån [zzz]


   
SvaraCitera

jag har en luftgitarr


   
SvaraCitera

Viktig information:
Du framstår ej som häftig för att dina föräldrar ger dig dyra presenter, du framstår endast som löjlig och uppmärksamhetssökande då du skriver detta här ovan.

MVH


   
SvaraCitera

För övrigt äger jag en akustisk Ibanez som hyser lika ömma känslor för, som utifall den hade varit min biologiska avkomma. Har även en billig elektrisk vars märke jag ej minns.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har en sånhära, den heter Manerd

Image


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Du framstår ej som häftig för att dina föräldrar ger dig dyra presenter

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inbillar mig att jag har en gibson les paul men egentligen är det en vanlig luftgitarr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har tre elektriska guror, en halvakustisk och en akustisk:

Fender J Mascis Jazzmaster

Image

Burns Nu-Sonic Telecaster

Image

En gammal stratocaster med nya mickar, svart kropp och lila plektrumskydd. Ingen bild

Applause halvakustisk (blå)
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Från höger till vänster:

Epihone by Gibson [Någonting] - (Gissar på att det är någon slags Jacksson-kopia. Har fått den så vet inte riktigt vad det är, ingen höjdare i alla fall. Den används som prydnad.

Washburn X50 Pro - Fick av min far när jag var 15. Min första "riktiga" elgitarr. Hade något billigt skräp innan.

Hagström Ultra Swede Nitro - Köpte i sommras. Är min nya älskling!

Kommer troligen köpa en till efter jul.

urin.jpg


   
SvaraCitera

Janzzon:

Så, vilken/vilka gitarrer har du? =D

Jackson Warrior WRMG [love]

Image

/Rickard


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gibson Les Paul Studio
Fender 60's Stratocaster


   
SvaraCitera

Ååh, min landola humingbird [smile] Egentligen en sliten skit gitarr, men den är min!!


   
SvaraCitera

Gibson les paul Goldtop! värde typ 20000 men jag hittade den på blocket för 17 lax. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En SG, såklart


   
SvaraCitera