Aviseringar
Rensa alla

Vad har du för projekt till sommaren?


Ämnesstartare

Jag har ett antal saker som jag vill göra till sommaren, ska bli spännande att se hur många av dem som jag fullföljer och vilka som rinner ut i sanden...

1. Jag ska köpa bra skor och börja jogga några gånger i veckan för att få upp min kondition.

2. Jag ska köpa en keyboard eller en synth för runt 3000 kr och lära mig att spela [smile]

3. Jag ska försöka lära mig att skulptera i modellera för att ha något att göra när jag är uttråkad, blev inspirerad av denna stopmotion.

Vad har ni för projekt?


   
Citera

1. förhoppningsvis jobba
2. sticka nya raggsockar
3. vet ej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. Få in träningsrutin.
2. Byta jobb
3. Dunno.


   
SvaraCitera

Körkort, var det väl tänkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hm
hoppas att jag får besked om sommarjobbet snart. känns jobbigt att gå och vänta på det.
om jag inte får sommarjobb får jag väl fortsätta göra det jag gör nu, dvs söka jobb. finns inte så mycket annat att göra när man är arbetslös, svårt att planera in saker osv eftersom man aldrig har pengar [crazy]


   
SvaraCitera
Åtta

Jag hoppas att jag får jobba så mycket som möjligt, så att jag och Capture slipper bli hemlösa under sommaren. Förhoppningsvis projekt även utanför UM.

En annan sak jag vill få igång är ett nytt, lite större spelprojekt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jobbobbobba
Ta körkort
Måla en massa
Gå promenad nästan varje dag
Börja spela fotboll igen, utan att bli sjuk [no-no]


   
SvaraCitera

haha jag ska faktiskt göra ett riktigt projekt eller andra halvan av ett riktigt projekt på ett labb på skolan 🙂


   
SvaraCitera
zIGGE

enhimmelskdrog:

hoppas att jag får besked om sommarjobbet snart. känns jobbigt att gå och vänta på det.
om jag inte får sommarjobb får jag väl fortsätta göra det jag gör nu, dvs söka jobb

du kan få garanterat sommarjobb vid skövde ! fast det kanske är för långt ^^ orka pendla timmar fram och tillbaks till sommarjobb lix


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

du kan få garanterat sommarjobb vid skövde

varför [crazy]


   
SvaraCitera
zIGGE

enhimmelskdrog:

varför

my parents own a shop. in the shop is trees. the trees dosent say much, but they give cash [tard]

skickar dig länk VIA pm pga vill ej få wierdos som vet om mitt privatliv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

skickar dig länk VIA pm pga vill ej få wierdos som vet om mitt privatliv

oki [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1Jobba
2Supa
3Vara bäst och snyggast


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. Massiv USA resa
2. köpa hörlursförstärkare, landar väl på 10k
3. köpa DAC, landar väl på 10k det med

Dyr sommar med andra ord [shake]


   
SvaraCitera

Köffein:

2. Jag ska köpa en keyboard eller en synth för runt 3000 kr och lära mig att spela

Ska vi bilda synthand?[crazy][crazy]

Själv har jag inget planerade lite större projekt. Resa lite grann ska jag väl försöka göra.


   
SvaraCitera