Aviseringar
Rensa alla

Vad har du gjort idag?


Vaknade 02:37

Har legat i sängen sedan dess

Kikat lite på YouTube
Lyssnat på Spotify
UMat
Läst nyheter

Skall stiga upp och snabbduscha nu, därefter tillaga frukost (hungrig som satan)


   
SvaraCitera
soviet

besökte vårdcentralen, fikat med två vänner, lagat mat o köpt cigg


   
SvaraCitera

Ska summera hela dagen innan jag går och lägger mig alternativt när jag vaknar imån så ni får inblick i mitt asskuliga liv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

precis vaknat, dricker kaffe. Funderar på att göra något produktivt idag..


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

dricker kaffe och har insett att dagen kommer gå åt åt helt fel håll. 


   
SvaraCitera

Vaknade för 10 min sen med huvudvärk som fan. Satte på en platta nu och ska koka kôrv i birst på annat.. 

Ledig idag som tur är. 


   
SvaraCitera

Nästan precis vaknat efter att kunna somna på hela lovet av ren trötthet och inte tvång. Sedan har jag dragit mig till mitt älskade kylskåp, ätit kimchi och klappar mig nu på magen. Den är belåten. Kaffe återstår.


   
SvaraCitera
Cobrak

Nästan precis vaknat efter att kunna somna på hela lovet av ren trötthet och inte tvång. Sedan har jag dragit mig till mitt älskade kylskåp, ätit kimchi och klappar mig nu på magen. Den är belåten. Kaffe återstår dock, men har alldeles nyss satt ner röven på stolen så en tur till köket ännu en gång får vänta till senare. Peace.


   
SvaraCitera

druckit kaffe, kollat internet

ska snart gå till systemet och sen plugga lite


   
SvaraCitera

Ätit frukost
Slösurfat 
Väckt sambo 
Matat katten


   
SvaraCitera

Ätit frukost Spelat gitarr och tittat på katten.


   
SvaraCitera

TränaDuscha
Handlat tillGjorde storkokLöprundaDuschaLekte med hunden i snön Ska på bio nu och efter det ska jag ut och äta med en long lost friend Mycket glad Sen tror jag dagen är slut men imorgon kommer väl se ut på något liknande sätt 


   
SvaraCitera

Varför försvinner alla mina mellanrum när jag skriver från mobilen 🙁


   
SvaraCitera