Aviseringar
Rensa alla

Vad har du gjort sen du reggade dig på ungdomar.se?


Ämnesstartare

Jag loggade in idag för kanske första gången i år. Jag har tänkt att vi ska diskutera vad vi har gjort sen vi blev medlemmar på ungdomar.se.

Jag blev medlem för att jag fick sommarjobb på ett datorföretag som var tråkigt. Jag var aktiv under min första sommar här men sen slutade jobbet och jag hade ingen dator längre.
När jag tog studenten 2009 så fick jag en dator och internet av min mormor. Där och då förändrades mitt liv.
Jag blev aktiv här men än mer aktiv på den gamla godingen bilddagboken.se. När facebook blev the shit var det där jag började hänga. Jag fick jobb efter studenten som kock på en restaurang i stan. Där har jag jobbat tills idag som är min sista dag. Under förra året var jag lärare för elever på en gymnasieskola. Jag lärde dom laga mat och att mat är intressant och roligt och intressant. Om två veckor flyttar jag till London på obestämd tid. Jag har inget hem och inget jobb och jag börjar bli nervös.


   
Citera

Blivit en i gänget, på bara.. några månader [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har aldrig varit en i gänget. Jag började som arg på alla, sen blev jag oseriös och nu är jag lite osäker på vilket fack jag ska ställa mig i.


   
SvaraCitera
Åtta

Jag registrerade mig här 2006, så ganska mycket har hänt sedan dess. Jag har fått jobb, jag studerar på universitet, jag har flyttat 60 mil, blivit sambo och köpt katt.


   
SvaraCitera
Åtta

Tråden flyttad från Forum PLUS/Historia


   
SvaraCitera

2006 skrev jag in mig här!
Sedan dessa har jag:
Spammat.
Hittat galet trevliga människor här.
Träffat galet trevliga människor härifrån.
Blivit tillsammans med människor härifrån.
Dumpat människor härifrån.
Tagit mig igenom gymnasiet.
Varit väldigt full, många många gånger.
Omreggat pga var ej samma människa som den förra användaren speglade.
Pluggat lite på Universitet.

Alltså, i princip allt i mitt liv som är något har nog egentligen hänt sedan jag reggade mig här första gången [cute] Såååå listan kan bli för lång.


   
SvaraCitera

Skapat förhållande, förhållande brustit, droger, examen, jobb, depressioner, glädje, äventyr. NU har jag lärt mig att inte ta för seriöst på livet ändå om det är svårt ibland!:D


   
SvaraCitera

reggade april 2009
har

Slumpartad:

Spammat.
Hittat galet trevliga människor här.
Träffat galet trevliga människor härifrån.
Blivit tillsammans med människor härifrån.
Dumpat människor härifrån.
Tagit mig igenom gymnasiet.
Varit väldigt full, många många gånger.

typ det


   
SvaraCitera

reggade väl typ 2006 eller något, postade typ 3 kommentarer, kom tillbaka dec 2010 och har sedan dess kommit på att jag är ganska bra ändå.

Har hört att du är nazze btw, är det sant eller?


   
SvaraCitera

Har vuxit upp från en osäker femtonåring till en osäker tjugoettåring [smile]


   
SvaraCitera
Exner

lazertits:

femtonåring

[wink]


   
SvaraCitera

Haha sämst


   
SvaraCitera
Exner

Är du bättre nu? : )


   
SvaraCitera

Lite. Har avancerat.


   
SvaraCitera

suttit vid datorn extremt mycket


   
SvaraCitera