Aviseringar
Rensa alla

Vad har du på dig just nu?


Ämnesstartare

Vad har du på dig? Skjorta och loafers? Trosor och skottsäker väst?
Själv har jag en vit stickad tröja och ett par filsingar av okänt märke, mjuka byxor och tofflor med roliga motiv på. hihihhi


   
Citera

Björndräkt.


   
SvaraCitera
Paseo

jag har på mig ett rosa nattlinne och ett par trosor, plus att min katt har kedjat sig fast vid mig


   
SvaraCitera

Paseo:

jag har på mig ett rosa nattlinne och ett par trosor, plus att min katt har kedjat sig fast vid mig

nice! gillar pussy...cats[cute]


   
SvaraCitera

overall och en björnfitta, dåra?


   
SvaraCitera

jag har ingenting på mig. sover alltid naken och ligger just nu med min laptop i sängen.


   
SvaraCitera

Strumpbyxor och klänning


   
SvaraCitera
Paseo

kebu12:

nice! gillar pussy...cats

jag gillar också k-a-t-t-e-r [bigsmile]


   
SvaraCitera

Paseo:

jag gillar också k-a-t-t-e-r [bigsmile]

då borde du vara glad nu när du har en katt fastkedjad på dig där du sitter/ligger i ditt rosa nattlinne och dina trosor!.....[blush]


   
SvaraCitera
Paseo

kebu12:

då borde du vara glad nu när du har en katt fastkedjad på dig där du sitter/ligger i ditt rosa nattlinne och dina trosor!.....

jaa självklart. lite jobbigt bara att använda datorn. men mycket gulligt [bigsmile]


   
SvaraCitera

Paseo:

jaa självklart. lite jobbigt bara att använda datorn. men mycket gulligt [bigsmile]

alltså, katter är såna jävla attentionwhores, skall alltid upp och kliva på tangentbordet eller om man ligger i sängen med laptopen så skall dom alltid sätta sig på bröstet mellan ansiktet och datorn!


   
SvaraCitera

men va vadå har ni glömt att de redan finns en!!


   
SvaraCitera
Paseo

kebu12:

alltså, katter är såna jävla attentionwhores, skall alltid upp och kliva på tangentbordet eller om man ligger i sängen med laptopen så skall dom alltid sätta sig på bröstet mellan ansiktet och datorn!

ja det är mycket vanliga förekommanden. Smilla är gärna ivägen för skärmen och trycker gärna på tangentbordet så allt blir helt förstört. men såna är de sötnosarna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

men va vadå har ni glömt att de redan finns en!!

Finns det redan en sådan tråd?


   
SvaraCitera

Paseo:

ja det är mycket vanliga förekommanden. Smilla är gärna ivägen för skärmen och trycker gärna på tangentbordet så allt blir helt förstört. men såna är de sötnosarna

man får klappa dom lite sen brukar dom gå ner och lägga sig brevid en efter en stund[cute]

btw. du sa aldrig vilken färg du har på trosorna[confused]


   
SvaraCitera