Aviseringar
Rensa alla

Vad har hänt?


ChickiBull:

Haha! Och om man inte hade internet i jack 1 så hörde man alla de där internetsignalerna i luren [bigcheers]

[love]

roligare vad man gjorde på internet.. jag chattade på aftonbladet massor, men jag kom aldrig ihåg hur man gick in, så min pappa fick hjälpa mig alltid, in till palatset av pedofiler typ [bigsmile] men det visste man ju ej då!! en gång bad en tjej att få min email och då frågade jag mina föräldrar först


   
SvaraCitera

Lounge fact:

först

HAHAHA! Nostalgitripp [love]

Å dyrt var det!


   
SvaraCitera

ChickiBull:

Å dyrt var det!

ja man betlade per minut typ? [crazy] fick bara vara inne en timme per dag men satt jämt när ingen va hemma


   
SvaraCitera

Lounge fact:

ja man betlade per minut typ? [crazy] fick bara vara inne en timme per dag men satt jämt när ingen va hemma

Haha samma här [bigcheers] Fick max sitta en timme om dagen. Ladda ner msn tog typ en timme [sad]


   
SvaraCitera

ChickiBull:

Haha samma här [bigcheers] Fick max sitta en timme om dagen. Ladda ner msn tog typ en timme [sad]

aahhaa. och man använde inte torrenter och sånt, iaf inte jag, utan typ altavista sökfunktion för att hitta mp3or eller kazaa eller vad det hette? :s


   
SvaraCitera

Lounge fact:

att hitta mp3or eller kazaa eller vad det hette? :s

Haha ja! [bigcheers] Tror knapps torrenterna var uppfunnen när internet spelade musik vid uppkopplingen [blush]


   
SvaraCitera