Aviseringar
Rensa alla

Vad har hänt med allas avatars?


Ämnesstartare

dazed:

Jag ser iaf din stolta schalkebetonade avatar

haha skönt det.

passaro:

Sitter du möjligtvis med IE?

IE?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Åtta:

Usch då. Vilken version? Jag testade i 7,8,9, och då funkade det som det skulle (även om övergångarna inte funkade).

haha ingen aning. vet bara att det är internet explorer

men aja, funkar med chrome iaf så är lugnt. nu är det som det ska vara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha skönt det.

absolut

patrick bateman:

IE?

Internet Explorer gissar jag i egenskap av datafientlig och okunnig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Internet Explorer gissar jag i egenskap av datafientlig och okunnig

haha låter vettigt

aldrig fattat vinklen med att det ska finnas tusen olika internets


   
SvaraCitera
Åtta

patrick bateman:

men aja, funkar med chrome iaf så är lugnt.

Inte så lugnt för mig dock, i och med att vi har en hyfsat stor mängd användare som använder IE (tyvärr).

Om du går via Hjälp → Om Internet Explorer så kan du se vilken version du har. Det skulle hjälpa mig mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu svettas han [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

vi har en hyfsat stor mängd användare som använder IE

Varför använder man IE när det finns flertalet alternativ som är så mycket bättre?

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[crazy]


   
SvaraCitera
Åtta

Storchen84:

Varför använder man IE när det finns flertalet alternativ som är så mycket bättre?

Något slags kromosomfel, tror jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Något slags kromosomfel

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Inte så lugnt för mig dock, i och med att vi har en hyfsat stor mängd användare som använder IE (tyvärr).

gillar de användarna [smile]

Åtta:

Om du går via Hjälp → Om Internet Explorer så kan du se vilken version du har. Det skulle hjälpa mig mycket.

skulle gärna göra det men hittade ingen hjälp och om internet explorer. hittade bara hjälp och support. jag suger verkligen på detta

Storchen84:

Varför använder man IE när det finns flertalet alternativ som är så mycket bättre?

det är en vana


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

det är en vana

Tycker det är väldigt ovant om det nu någonsin händer att jag sätter mig vid en dator som INTE har firefox. Det är väldigt sällan, men det har hänt... senast var nog för nåt år sen, haha.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Tycker det är väldigt ovant om det nu någonsin händer att jag sätter mig vid en dator som INTE har firefox. Det är väldigt sällan, men det har hänt... senast var nog för nåt år sen, haha.

av vad jag minns som liten så fanns bara explorer förr och alla de nya är ny skit så efter att ha använt explorer i flera år så har jag aldrig brytt mig om att byta

en vana


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Nu svettas han [crazy]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

alla de nya är ny skit

[bigsmile]

Är det något som är skit så är det explorer. Redan för länge länge sedan, på windows 95-tider så tyckte många att man skulle skita i explorer o använda netscape.

I dagsläget tror jag inte det finns något sämre än explorer...

[love]


   
SvaraCitera
zIGGE

patrick bateman:

anmäld

HAHAAHAAHAHAHAHAAHAHHAHA


   
SvaraCitera