Aviseringar
Rensa alla

Vad har hänt med UM de senaste 2 veckorna???


Ämnesstartare

Sommarlov ju


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur fan kan folk sakna isola? är det här en tråd för masochister, eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inte märkt något.


   
SvaraCitera

hatar att det inte finns forumskategorier längre. allt blir så grötigt och folk kan fan inte tagga. 


   
SvaraCitera
seasaw

venne men ngt är galet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:
hur fan kan folk sakna isola? är det här en tråd för masochister, eller?

Tycker isola är en jättefin person, folk får tycka olika 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

Tycker isola är en jättefin person, folk får tycka olika 

folk får väl rösta på grispartiet också, men det innebär inte att de är friska i huvudet vad de än har för märkliga föreställningar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

folk får väl rösta på grispartiet också, men det innebär inte att de är friska i huvudet vad de än har för märkliga föreställningar.

menar du att jag inte skulle vara frisk eller isola 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

menar du att jag inte skulle vara frisk eller isola 

definiera "frisk". något är ju fel med isola, och i och med att hon verkligen inte är en sympatisk person så är det potentiellt ännu värre ställt med de som faktiskt gillar henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

definiera "frisk". något är ju fel med isola, och i och med att hon verkligen inte är en sympatisk person så är det potentiellt ännu värre ställt med de som faktiskt gillar henne.

Tänkte mer på att det var du som skrev frisk 
alla kan ju inte gilla alla, antar jag
känner mig dock inte riktigt bekväm i att diskutera isola, jag gillar henne och hon har alltid varit snäll mot mig så, ja. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf: hur fan kan folk sakna isola?

Ledsen

stereo total: hatar att det inte finns forumskategorier längre. allt blir så grötigt och folk kan fan inte tagga.

this! har du tagit upp det med admins? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn:

Folk orkar inte ens hata dina trådar längre.

Det var inte snällt sagt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:

Det var inte snällt sagt.

Ligger något i det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Ligger något i det.

Tror snarare att folk börjat inse att jag har flera poänger och att man helt enkelt inte orkar ta tag i den krassa verkligheten. Istället blundar man, fortsätter leva i verklighetsfrånvändheten för möjligtvis då och då in i någon tråd och skriver hur idiotisk jag är eller hur trött man är på trådarna, men för att snabbt gå in i en lektråd igen och skriva ifall man kan tänka sig vara ihop med personen över en. Men jag kanske har fel.


   
SvaraCitera
mynona

Leijonsparf:
hur fan kan folk sakna isola? är det här en tråd för masochister, eller?

Säga vad man vill om isola, men nog är hon orsaken till många utvidgade debattrådar, det kan inte förnekas, och det var ju också trådens ämneIcke!


   
SvaraCitera