Aviseringar
Rensa alla

Vad har hänt med UM de senaste 2 veckorna???


Ämnesstartare

Lustigt, statistiken säger nämligen annorlunda. Det är mycket mer aktivitet nu än det har varit de senaste två åren.  Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Säga vad man vill om isola, men nog är hon orsaken till många utvidgade debattrådar, det kan inte förnekas, och det var ju också trådens ämneIcke!

fast jag hörde inget gnäll från folk som saknade sming i perioder när han var frånvarande. och han bidrog ju till "utvidgade" debattrådar, på samma sätt som isola, med ungefär samma debatteknik och mått av härskartekniker, och samma tafatta, nedlåtande moralism mot alla som inte tycker exakt som henne.


   
SvaraCitera
mynona

Leijonsparf: fast jag hörde inget gnäll från folk som saknade sming i perioder när han var frånvarande. och han bidrog ju till "utvidgade" debattrådar, på samma sätt som isola, med ungefär samma debatteknik och mått av härskartekniker, och samma tafatta, nedlåtande moralism mot alla som inte tycker exakt som henne.

jag tror allt att det fanns en saknad efter sming. jag vet att jag saknar sming när han är frånvarande. låt vara att jag som regel ogillar de åsikter han skriver, men det förhindrar inte kvalitén i mitt nöje att av läsa hans diskussioner med andraRodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

jag tror allt att det fanns en saknad efter sming. jag vet att jag saknar sming när han är frånvarande. låt vara att jag som regel ogillar de åsikter han skriver, men det förhindrar inte kvalitén i mitt nöje att av läsa hans diskussioner med andraRodnar

jo, fast då är man ju masochist, som nämnt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är isolas fel, jag lovar Ledsen men a håller med dig, e mest forumlekar som är igång... 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:

Tror snarare att folk börjat inse att jag har flera poänger och att man helt enkelt inte orkar ta tag i den krassa verkligheten. Istället blundar man, fortsätter leva i verklighetsfrånvändheten för möjligtvis då och då in i någon tråd och skriver hur idiotisk jag är eller hur trött man är på trådarna, men för att snabbt gå in i en lektråd igen och skriva ifall man kan tänka sig vara ihop med personen över en. Men jag kanske har fel.

Forumlekar må vara trams och sysselsättning av tvivelaktigaste sort men det slår då fan dina idiottrådar med hästlängder, Vehnk har i stort sett samma i mitt tycke rutna åsikter som dig men han kan iaf uttrycka sig någorlunda logiskt och han vet trots allt en hel del, det du skriver är bara tröttsamt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:
det är isolas fel, jag lovar Ledsen men a håller med dig, e mest forumlekar som är igång... 

Jag tror seriösa debatter lite dog ut med forumkategoriernas borttagande nu är det mer tramset, själva ums kärna som lever vidare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Något är helt klart fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vart är Isola?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Jag tror seriösa debatter lite dog ut med forumkategoriernas borttagande nu är det mer tramset, själva ums kärna som lever vidare.

ser så ut Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas: Lustigt, statistiken säger nämligen annorlunda. Det är mycket mer aktivitet nu än det har varit de senaste två åren.

antagligen på grund av alla "ungdomar" som reggar sig hela tiden för att skapa någon tråd och sedan ge sig av.

 

cuzIcan: men a håller med dig, e mest forumlekar som är igång...

Och knappast är det mitt fel som inte alls forumleker i lika stor uträckning längre. Kanske det var min plats? Är det är på grund av min närvaro i de andra trådarna som folk dissar sidan!? Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

UM där la sakna efter förändringen. Är fortfarande upprörd över detta. 

Sen är massa bra medlemmar borta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura: vart är Isola?

Hon har vuxit upp och tagit både stegen in i vuxenlivet verkar det som. Vi kan inte annat än önska henne ett fint liv IRL! Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: forumkategoriernas borttagande

Det var ett misstag ja. Förstod aldrig syftet med det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:

Tror snarare att folk börjat inse att jag har flera poänger och att man helt enkelt inte orkar ta tag i den krassa verkligheten. Istället blundar man, fortsätter leva i verklighetsfrånvändheten för möjligtvis då och då in i någon tråd och skriver hur idiotisk jag är eller hur trött man är på trådarna, men för att snabbt gå in i en lektråd igen och skriva ifall man kan tänka sig vara ihop med personen över en. Men jag kanske har fel.

Du har fel, du är precis som sming fast ännu sämre, han har gjort samma skit i flera år men hade åtminstone vett att inte göra 4 trådar per dag iom att folk automatiskt skiter i att läsa pga samma skit om och om igen.


   
SvaraCitera