Aviseringar
Rensa alla

Vad har hänt med windows?


Ämnesstartare

Har nyss fått hårdisken bytt på min dator...men har inte windows 7 längre... eller ah men det ser fan inte ut som det. Utseendet är som windows 4..

Kan man uppdatera windows? eller kommer det vara så här konstigt för alltid?


   
Citera

Byt tema.


   
SvaraCitera

elakkkkkkkkkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej:
Byt tema.

funkar det? hur gör man isåfall?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag kan inte använda windows 7 basic temat


   
SvaraCitera

MaDDDie: funkar det? hur gör man isåfall?

Jag kör Windows 8, men principen lär vara densamma. Den här datorn- kontrollpanelen- utseende och anpassning- ändra tema


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det står att jag kan använda windows 7, men det går lixom inte att klicka. 


   
SvaraCitera

MaDDDie:
det står att jag kan använda windows 7, men det går lixom inte att klicka. 

Då vet jag inte :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej:/


   
SvaraCitera

MaDDDie: Har nyss fått hårdisken bytt på min dator...men har inte windows 7 längre... eller ah men det ser fan inte ut som det. Utseendet är som windows 4..

Kan man uppdatera windows? eller kommer det vara så här konstigt för alltid?

Har du bytt själv eller har något företag gjort det åt dig? Om det är sistnämnda så bör du höra av dig så snabbt som möjligt till dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en privat kille som är duktig gjorde det, men  tycker att man måste kunna ladda ner windows 7 själv? eller är det svårt?


   
SvaraCitera

MaDDDie: en privat kille som är duktig gjorde det, men tycker att man måste kunna ladda ner windows 7 själv? eller är det svårt?

Står det något om att ditt Windows inte är "genuint" eller "äkta"? Kan du printa hur det ser ut, så man har ett hum om vad som är fel? I värsta fall så finns det väl kanske en installationsskiva (om du har en), annars får du nog dessvärre köpa en ny installationsskiva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

a1.png


   
SvaraCitera

Kan vara så att amatören som "fixade" din dator misslyckats fatalt med att installera rätt drivrutiner. För att använda "aero-teman" behöver du någon typ av videoaccelleration om jag inte missminner mig. Men det är bara en teori, jag pillar sällan med windows.

Be honom göra om och göra rätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej,tack för svaren


   
SvaraCitera