Aviseringar
Rensa alla

Vad har han för problem?


Ämnesstartare

Okej, nu får ni ursäkta mitt lilla (meningslösa) utbrott men är förkyld, trött och mår allmänt dåligt.

Idag när jag skulle åka buss hem så satte jag mig längst bak i bussen, i vänstra hörnet. Satt ensam på raden (bussen var ganska tom) och i sätet framför satt en kille. Jag var trött, förkyld och allmänt seg, så jag blundade för att försöka sova lite. Öppnade ögonen och upptäckte att killen i sätet framför sitter på snedden, med huvudet vridet bakåt och glor på mig. När jag tittar tillbaka tittar han snabbt bort och börjar titta framåt. Tänkte inte så mycket mer på det, utan fortsatte blunda. När jag åter igen öppnade ögonen så gjorde han samma sak igen.

Jag började bli irriterad och undrade vad fan människan har för problem! Märker han inte att jag upptäcker att han ständigt glor på mig!! Han gjorde så att jag inte längre ville blunda/sova. Så jag försökte hålla mig vaken. Men ändå gjorde han likadant!! Han vred flera gånger på huvudet och glodde, och när jag tittade tillbaka så tittade han snabbt bort. Han kanske gjorde detta minst 5 gånger under hela resan!

Vad fan gör man så för? Han fattar väl att jag upptäcker att han glor (om han nu inte vill att jag ska upptäcka det) ??? Himla irriterande alltså.. GRRRRR [mad]


   
Citera
Ämnesetiketter

"whine whine, en kille tycker att jag är attraktiv och jag vill sova, whiiiiine"


   
SvaraCitera

Brukade hända mig på den tiden innan jag fick körkort. En kille satt alltid och tittade, fast sen var han lite utveckligsstörd också. Om din var normal kan du väl bara ta det som en komplimang.


   
SvaraCitera

Hur gammal var han?

Annars så brukar man säga till folk när dom beter sig dåligt. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

whine whine, en kille tycker att jag är attraktiv och jag vill sova, whiiiiine

Attraktiv? Tror jag knappast. Han verkade bara konstig. Han höll på med mobilen o tittade ständigt bakåt. Ett tag undrade jag om han undrade om jag tjuvkikade på det han skrev i sms eller nåt!

loom:

Om din var normal kan du väl bara ta det som en komplimang.

Ska väl försöka tänka så då. Även om jag inte tror en vettig människa gör så, även om man tycker någon ser "attraktiv" ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Hur gammal var han?
Annars så brukar man säga till folk när dom beter sig dåligt.

vet inte, mellan 92-89 kanske. ja, jag funderade på att säga åt honom, men vågade inte (fegis [sad] ). har svårt för att bara säga åt nån sådär, skulle bara få skuldkänslor efteråt


   
SvaraCitera

youmademe:

vet inte, mellan 92-89 kanske. ja, jag funderade på att säga åt honom, men vågade inte (fegis ). har svårt för att bara säga åt nån sådär, skulle bara få skuldkänslor efterå

92-89 som i 18-21?

Det är bra om du lär dig säga emot, en del människor behöver lära sig att man inte kan göra vad som helst.


   
SvaraCitera

jag gör så[blush]


   
SvaraCitera

Du vill ju bara att vi ska säga "han tyckte ju du var snygg juuuuee" så jag tänker inte säga det.


   
SvaraCitera

jag hatar också folk som glor sådär på ett läskigt sätt.

sänker mitt självförtroende direkt, knappast komplimanger [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

92-89 som i 18-21?

ja, menade såklart född år 92-89..

Macktorsken:

Det är bra om du lär dig säga emot, en del människor behöver lära sig att man inte kan göra vad som helst.

sant [shake]

BLODÅDRA:

Du vill ju bara att vi ska säga "han tyckte ju du var snygg juuuuee" så jag tänker inte säga det.

tror ärligt inte det har något med det att göra. jag skulle ändå inte glo på nån sådär även om jag tyckte människan var snygg eller ful eller vadsomhelst.. och om man tycker nån är snygg så kanske man skulle fortsätta titta när jag glodde tillbaka, inte bara låtsas som ingenting o börja titta framåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

sänker mitt självförtroende direkt, knappast komplimanger

sådär är jag med.. tar det bara negativt om nån glor sådär, inte positivt som alla andra här verkar tro


   
SvaraCitera

youmademe:

sådär är jag med.. tar det bara negativt om nån glor sådär, inte positivt som alla andra här verkar tro

mm jag menar att det är helt okej att nån kollar på en och sen väder sig, men såna där som glor i flera minuter ''[chocked]''

har bara lust att peka fingret, men är för artig [blush]


   
SvaraCitera

youmademe:

ja, menade såklart född år 92-89..

Gissade på det, men vill vara säker. [smile]

youmademe:

sant

Han tyckte väl att du var snygg. Förmodligen är han nog lite trög som inte fattar att det är jobbigt när folk tittar på en sådär.


   
SvaraCitera

youmademe:

jag skulle ändå inte glo på nån sådär även om jag tyckte människan var snygg eller ful eller vadsomhelst.. och om man tycker nån är snygg så kanske man skulle fortsätta titta när jag glodde tillbaka, inte bara låtsas som ingenting o börja titta framåt.

Killar är socialt inkompetenta och efterblivna, surprise.


   
SvaraCitera