Aviseringar
Rensa alla

Vad har han för problem?


youmademe:

. Han höll på med mobilen o tittade ständigt bakåt.

Han kollade givetvis på porr.


   
SvaraCitera

därför man inte åker buss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ÅH händer mig sjukt ofta när jag åker kommunalt, kan ta det som hände mig idag som exempel.
Satt på tåget mot Mörby Centrum, en kvinna hoppade på vid Gamla stan. Det fanns fyra stycken stolar, tre var upptagna och den ena längst in var tom, den andra satt jag på.
Kvinnan valde att tränga sig in och sätta sig framför mig. Hon glodde som haha-jag-är-så-mycket-bättre-än-dig och gav mig snea blickar hela tiden, kollade på mig från topp till tå. Hon höll på som en del 14 åringar brukar göra. Denna kvinna var över 40 bast. Irriterande? Ja.
Så jag glodde tillbaks, gav henna likadana blickar och langade en haha-nej-det-är-jag-som-är-mycket-bättre-än-dig-blick.
Så fort hon märkte att jag märkte att hon glodde så kollade hon bort, säkerligen när jag skapade ögonkontakt med henne.
Feg var hon.

Så nästa gång detta händer dig, glo tillbaka! Skapa gärna ögonkontakt också, en del verkar vara livrädda för att ha ögonkontakt med andra. Ifall du inte orkar hålla på med löjligtheter kan du istället fråga vad som är problemet, ifall han/hon ser någonting intressant eller helt enkelt .. VAD I HELVETE ÄR PROBLEMET. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cassaaandra00:

kollade på mig från topp till tå.

hatar sånt där, speciellt att de inte heller på något sätt är diskreta!

cassaaandra00:

Så fort hon märkte att jag märkte att hon glodde så kollade hon bort, säkerligen när jag skapade ögonkontakt med henne.

haha var ju samma för mig med killen på bussen idag. han tittade bort så fort man tittar tillbaka, men man ser ju ändå i ögonvrån att de tittar på en, så fattar inte hur dumma de egentligen är om de tror att man inte märker att de tittar på en.


   
SvaraCitera

Och i ren svensk anda vågade du inte säga ifrån.
Starkt jobbat.


   
SvaraCitera

Säg till.


   
SvaraCitera

sorry[blush]


   
SvaraCitera

Han tyckte säkert du var ful [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

youmademe:

hatar sånt där, speciellt att de inte heller på något sätt är diskreta!

Jag med, ja eller hur!
Förstår inte vad deras problem är, jag glor inte på dom så varför i helvete ska dom glo på mig. Ifall dom inte har någonstans att kolla kan dom ta upp sin mobil och kolla på den

youmademe:

man ser ju ändå i ögonvrån att de tittar på en, så fattar inte hur dumma de egentligen är om de tror att man inte märker att de tittar på en.

Haha vet du vad du ska ta och göra nästa gång, glo tillbaka odiskret! Jag brukar göra det när jag åker till skolan och har tråkigt påvägen dit då jag märker att någon glor på mig i tunnelbanan, då kör jag en tävling med dom (utan att dom vet om det men dom märker säkert det) och glor ändå tills de kollar bort och då har jag alltså vunnit [bigsmile]


   
SvaraCitera

Men orka analysera, han kanske bara var rädd att du satt och läste hans sms.


   
SvaraCitera

youmademe:

Vad fan gör man så för?

Varför frågar du oss det? Fråga killen som stirrade istället. [smile]


   
SvaraCitera