Aviseringar
Rensa alla

Vad har irriterat dig idag?


Ämnesstartare

Jag härmar nordisk.nu lite här. Jag vill för en gångs skull skapa en tråd som kan leva... länge.

Det kan vara allt från småsaker som att man tappat bort sina cigaretter till stora saker som dödsfall.

Jag börjar:

Mitt minne krånglar. Jag minns inte vad jag gjorde igår kväll och jag minns inte vad jag gjorde under mina första vakna timmar idag. Jag minns inte vad jag pratat om på msn i förrgår och igår heller.


   
Citera

Blev ingen träning. Ätit asdåligt. Glest i kylen. Skit på TV.


   
SvaraCitera

Hittade en video på youtube med en gammal klasskamrat och han verkar ha blivit Nynazist skinhead [n]


   
SvaraCitera

Fulla ungdomar i korridoren som lyssnar på techno och sjunger karaoke med dörren öppen klockan kvart över två på natten. Jag förundras över hur identiskt efterblivna dessa "människor" är ... tacka vet jag personer som kan dricka med stil och forfarande har en egen personlighet.


   
SvaraCitera

Inget, tror jag , förutom att jag kände mig lite lökig och seg när jag vaknade ich att det regnade lite på vägen hem..


   
SvaraCitera

pappa och äcklig hamburgare [zzz]


   
SvaraCitera

Alla dessa jävla spam-mail man får. Man tror att det ska vara något viktigt när man ser att man har nya mail, så är det bara en massa värdelöst spam.


   
SvaraCitera

Mamma har storshoppat på IKEA och tagit med sig bokhyllan Leif hem, och borrar en massa i väggen, alltså väggen mitt intill mitt rum. Där ska leif stå. [sad]


   
SvaraCitera

Knak och brak:

alltså väggen mitt intill mitt rum. Där ska leif stå.

Det innebär ju å andra sidan snäppet bättre isolering i slutändan.

Dold text: Om ni har många böcker där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Hittade en video på youtube med en gammal klasskamrat och han verkar ha blivit Nynazist skinhead [n]

Det är alltid tråkigt att se att folk blir slödder. [n]


   
SvaraCitera

Ricochet:

Om ni har många böcker där.

Steroanläggningen ska stå placerad på den, det är den flygande Leif som flyttat in:

Image

[cry]


   
SvaraCitera

Knak och brak:

Steroanläggningen ska stå placerad på den

Aj fan [n]


   
SvaraCitera

Knak och brak:

Steroanläggningen ska stå placerad på den, det är den flygande Leif som flyttat in:

Sicken osis. [bigsmile]


   
SvaraCitera

ööörkarn:

Vad har irriterat dig idag?

Idag: den 18 oktober 2009.
Stället "Ett ställe" I Stockholm.
Gå aldrig dig, försök aldrig komma in dit. Personalen är inte bara rasister (sant) de är idioter (sant) också. Ägna aldrig en tanke åt det jävla stället.
Lova mig det. [cute]


   
SvaraCitera

Trasiga elementet i sovrummet, antingen kokhett eller iskallt[mad]


   
SvaraCitera