Aviseringar
Rensa alla

Vad har jag gjort nu [cry]


Ämnesstartare

Asha:

Jag gillar snälla människor, och personer med bra EQ eller ja som har kontrol över sina känslor och inte känslorna har kontroll över dom. [cute] [/quote=Asha]

ok, föredrar IQ framför EQ [crazy] men aldrig kul med människor som inte har kontroll över sina känslor, speciellt om de är aggressiva.. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Någon annan:

ok, föredrar IQ framför EQ

Jag uppskattar faktiskt dom lika mycket. EQ är underskattat enligt min mening. Sedan så visst IQ om man menar förmåga att se samband osv. Att vara kreativ och smart. Men tycker IQ är lite förlegat osv.

Edit: När jag använder IQ brukar jag mest mena att man är kreativ och smart. För folk får en bild när man säger IQ. Samma sak med EQ, förmåga till empati och förstå hur andra känner samt förmåga att kontrolera sina egna känslor så man kan dämpa negativa känslor samt motivera sigsjälv att lyckas med de mål man satt upp är inte alls sp pjåkit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror han gjorde narr av dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

tror han gjorde narr av dig

Jag är rätt så van vid det, att folk gör ett försök iaf. Jag tror dock inte han var det, han är snäll ofta. [cute] men visst kan man uppfatta det så, säkert därför jag reagerade som jag gjorde.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

EQ är underskattat enligt min mening.

Fast det ger ju många fördelar att ha högt EQ i samhället.. Medan IQ är kanske mer eftertraktat men så ger det ändå inte så många fördelar om man inte är ubersmart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Någon annan:

Fast det ger ju många fördelar att ha högt EQ i samhället.. Medan IQ är kanske mer eftertraktat men så ger det ändå inte så många fördelar om man inte är ubersmart.

typ så [cute] om du sätt big bang theory så förstår du vad jag menar haha [crazy][cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

big bang theory

[love]^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ser ut som att han var full.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hoppbollen:

Ser ut som att han var full.

ohhh en till teori [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men dåsdå, då tyckte han väl att du är fin i håret då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

men dåsdå, då tyckte han väl att du är fin i håret då

frågan är vad du tycker [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

frågan är vad du tycker

väljer att ej kommentera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

väljer att ej kommentera

krånglig du ska vara då [tard] [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

Det tycker jag inte. Men du behöver ju inte vänja dig vid sånt där, inte trevligt. [smile]

Du lär nog få vänja dig vid att vettigt folk ser dig som... ja...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

Du lär nog få vänja dig vid att vettigt folk ser dig som... ja...

Inte precis intresserad. Fyll inte upp den här tråden med mer strunt, hänvisar till GB och PM isf (vilket jag vet du inte kommer använda dig av). Så hejdå sålänge. [smile]


   
SvaraCitera