Aviseringar
Rensa alla

Vad har knappen för funktion?


Ämnesstartare

GAMLA VARNINGAR!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fick varningar ganska ofta i en period. Får aldrig numera och känner ej att jag behöver begränsa mig. Kanske mår annorlunda nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Sök och du skall finna.

Men andra kanske inte gör. [sad] Jaja, gör jobbet & *söker för deras skull*..

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=276154&words=varningar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Men andra kanske inte gör. [sad] Jaja, gör jobbet & *söker för deras skull*..

jag gjorde det åt dig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Fick varningar ganska ofta i en period.

Kan det ha varit under tiden då Ganon styrde det där mod-kontot? Minns att han varnade mig utan orsak ett par gånger med det, men tog bort dem när jag förklarade mitt missnöje. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

jag gjorde det åt dig!

Jag märkte det, lät inlägget vara kvar though, nu kan folk omöjligt missa genvägarna dit från denna tråd![wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Kan det ha varit under tiden då Ganon styrde det där mod-kontot? Minns att han varnade mig utan orsak ett par gånger med det, men tog bort dem när jag förklarade mitt missnöje. [blush]

Nä det tror jag inte. Han gav väl rätt skäliga varningar? Har nog bara fått någon oskälig men det var inte av Nellan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Han gav väl rätt skäliga varningar?

När han var på humör förmodligen! [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Minns att han varnade mig utan orsak ett par gånger med det, men tog bort dem när jag förklarade mitt missnöje. [blush]

Varnade aldrig folk utan orsak. Och jag tog aldrig bort några varningar för att någon klagade utan hänvisade alltid till admins om de var missnöjda.

isola:

Nä det tror jag inte. Han gav väl rätt skäliga varningar? Har nog bara fått någon oskälig men det var inte av Nellan.

Minns bara att jag gett dig en varning och det var för att du hade postat en stötande bild i forumet.

S3ON:

När han var på humör förmodligen! [crazy]

Tss. Har inte funnits någon moderator som följt reglerna till punkt och pricka som jag gjorde. Tog hand om princip 90% av alla anmälningar som kom in och är enligt mig själv den bästa moderator UM någonsin haft [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon:

Varnade aldrig folk utan orsak. Och jag tog aldrig bort några varningar för att någon klagade utan hänvisade alltid till admins om de var missnöjda.

whatever u say lord! [wink] Jo men jag minns, jag minns!! [mad]

Ganon:

och är enligt mig själv den bästa

But ofc......... [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

whatever u say lord! [wink] Jo men jag minns, jag minns!! [mad]

Du minns uppenbarligen fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon:

Du minns uppenbarligen fel.

Nej. Men det är detta du vill.. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Nej. Men det är detta du vill.. [bigsmile]

Minns nog bäst själv om jag tog bort varningar pga att mottagaren av den klagade på den eller ej.

Har bara hänt max två gånger under mina två modperioder att mina beslut ändrades av en admin. Själv ändrade jag dem aldrig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon:

Minns nog bäst själv om jag tog bort varningar pga att mottagaren av den klagade på den eller ej.

Det vet jag att du gör, men vad du vill få andra att tro är en annan saga.. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Det vet jag att du gör, men vad du vill få andra att tro är en annan saga.. [crazy]

Skulle inte ha någon anledning att ljuga.


   
SvaraCitera