Aviseringar
Rensa alla

vad har man på mackan......


Ämnesstartare

två korslagda sparrisar typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

ON P20
I dag 17:38

patrick bateman: den som

lägg av. säg att du håller med. att inte äta kött är ok men vad är det de andra gör? de dricker inte ens mjölk va, varför inte liksom? djur äter varandra och skit men veganer dricker inte mjölk för det är taskigt mot djuren. idioter.

höna:

hummus

vad är det? känner igen det. kommer det från scotland


   
SvaraCitera
höna

patrick bateman:

vad är det? känner igen det. kommer det från scotland

hahha nee de e nog från något arabland, eller typ libanon. kikärtor vitlök å olivolja i en smet! awesome


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

hahha nee de e nog från något arabland, eller typ libanon. kikärtor vitlök å olivolja i en smet! awesome

lät inte så gott [cry]

men vad heter den grejen från scotland då?

HAGGIS! den tänkte jag på


   
SvaraCitera
höna

patrick bateman:

lät inte så gott

assgött!

va e haggis?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

assgött!

får prova då, om jag vågar

höna:

va e haggis?

mat från scotland

"Haggis är en av Skottlands mest kända maträtter, traditionellt gjord på lever, inälvor, havregryn, lök och olika kryddor."


   
SvaraCitera
höna

patrick bateman:

får prova då, om jag vågar

gå till närmsta kebab/falafel-hak typ[crazy]

patrick bateman:

Haggis är en av Skottlands mest kända maträtter, traditionellt gjord på lever, inälvor, havregryn, lök och olika kryddor."

fyfan, inte riktig vegetariskt va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

gå till närmsta kebab/falafel-hak typ

haha får bli i GBG då, finns nog inte här. påminner mig om nån kebab grej jag åt på ett kebabställe i berlin, det var gott

höna:

fyfan, inte riktig vegetariskt va

hahahaha. ligger nåt i det ja. vet inte hur jag kom in på den, var ju du som nämnde den, eller du nämnde det andra som fick mig att tänka på den. samma namn ju

förvirrade [sad]


   
SvaraCitera
höna

patrick bateman:

haha får bli i GBG då, finns nog inte här. påminner mig om nån kebab grej jag åt på ett kebabställe i berlin, det var gott

ÄÄT PATRICK, ÄÄT

patrick bateman:

hahahaha. ligger nåt i det ja. vet inte hur jag kom in på den, var ju du som nämnde den, eller du nämnde det andra som fick mig att tänka på den. samma namn juförvirrade

haha mm [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

ÄÄT PATRICK, ÄÄT

jag ska! är på G redan nu [cool]

höna:

haha mm

[bigcheers][party][cool][bigsmile][smile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rödbetssallad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sheese å katthår


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Som vegetarian får du dessvärre finna en ost utan löpe. Det finns ost som istället använder syntetiska ystensymer, det kan du såklart se på innehållsförteckningen.


   
SvaraCitera