Aviseringar
Rensa alla

Vad har ni emot mig?! Förlåt om det är något jag gjort!


Ämnesstartare

Vissa här är taskiga skitofta mot mig, kallar mig saker osv när jag skrivit efter er. Men det går bra att skriva efter mig? Jag nämner inga namn, men ni är några stycken om det. Andra är omotiverat ilskna. Om det är något jag gjort, ber jag om ursäkt för det. Min mening har inte varit att såra någon eller göra någon arg.
 Jag ska vara inne mindre ofta på forumet, om det får er att må bättre. 
För jag börjar bli väldigt ledsen.

Jag orkar inte vara kvar om det fortsätter.


   
Citera
Ämnesstartare

skit i vad folk som är taskiga mot dig tkr istället!!! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ah skit i dom. du är bra som du är.


   
SvaraCitera

säg inte förlåt om du inte har gjort något...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sluta ta allt så personligt... och skit i dem 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skit i det Volvo!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad hände me bilden, avregga han sig?


   
SvaraCitera
mynona

Folk retar sig nog bara på att du alltid är före eller efter dem i forumlekar. Det är inte ett allvarligt problem. Man är alltid ogillad vad man än gör, men bryr man sig om sådant tycker man sämre om sig själv än vad man förtjänar, så det är lika bra att strunta i det, för det går ändå inte att göra något åt. Folk undviker människor som inte är glada och vill inte höra på andras problem, så det tjänar inget till att klaga, och heller inte att fråga främlngar varför de ogillar en. Det finns massor som ogillar mig också trots att vi knappt ens pratat, men sådant ogillande kan ju omöjligen vara personligt just därför. sådant är synd, men bry dig ej 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag flyter runt här ofta även om jag inte är inloggad och har då sett att många ungdomar här kastar ur sig väldigt onödiga kommentarer. inte bara mot dig utan även mot andra. synd att andras idiotier ska behöva gå ut över andra. men säg änte att du avregistrerade dig för det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har något emot dig, men jag kommer inte ihåg varför länge. du, likt ett antal andra, hamnade bara på the naughty list. 


   
SvaraCitera

känner att vårt ogillande är både ömsesidigt och öppet i forumet så tar inte åt mig.


   
SvaraCitera

Du skriver alltid taskiga saker till mig i forumlekar. :[


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vafan mannen um är bara på låtsas, man ska inte ta åt sig. 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hoppas du kommer tillbaka Patric! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

var det för jag skrev att du är tönt eller fan vad töntigt!


   
SvaraCitera