Aviseringar
Rensa alla

Vad har ni för betyg?


Ämnesstartare

Ja, eftersom skolavslutningen nu för den här terminen har skett i större delen av landet så kanske någon/några vill dela med sig av vilka poäng/betyg de har fått? [cute]

Själv fick man 250 poäng den här terminen.
1 MVG - (Kemi)
14 VG - (Resten)
2 G - (Engelska och Hemkunskap)

För er som undrar är det:
20 p för MVG
15 p för VG
10 p för G

Bland mina VG:n har jag MVG-chans i 9 av dem till nästa termin. De ämnena jag har MVG-chans i är: Samhälle, historia, religion, geografi, fysik, bilogi, idrott, matte och svenska.

Sen så har jag "bara" VG i: Musik, bild, slöjd, teknik och franska.

Det här är väl mer en fråga till alla er som går i 8:an eller 9:an just nu, men ni som redan har gått ut kan ju säga (om ni nu minns) vad ni hade för betyg när ni gick ut 9:an.


   
Citera
smisk

Maximilliam:

Det här är väl mer en fråga till alla er som går i 8:an eller 9:an just nu, men ni som redan har gått ut kan ju säga (om ni nu minns) vad ni hade för betyg när ni gick ut 9:an.

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=289078


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaha, tack. Hittade inte! 😛


   
SvaraCitera
smisk

Maximilliam:

Jaha, tack. Hittade inte! 😛

Den som söker, hittar. Eller okej, visste att den fanns där, så jag vann.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Eller okej, visste att den fanns där, så jag vann.

Duktig flicka!


   
SvaraCitera

Jag fick IG i allt.

Går i 8:an. [blush]


   
SvaraCitera

295 poäng. KACHING. [cool]


   
SvaraCitera

Jag tror jag gick ut med sisådär 210 p.


   
SvaraCitera

mopsen:

295 poäng. KACHING. [cool]

Jävla pluggis. [n]

Fick 285 tror jag.


   
SvaraCitera

S3ON:

Jag fick IG i allt.

Går i 8:an. [blush]

S3ON:

P19

[confused]


   
SvaraCitera

respons:

Jävla pluggis.

sista veckan producerade jag ca 20 sidor text för att komma upp i dessa betyg. komplettering. nice.


   
SvaraCitera

110p [tired] 85% frånvaro i 7 8 9 tillsammans 2 års iv...


   
SvaraCitera

mopsen:

sista veckan producerade jag ca 20 sidor text för att komma upp i dessa betyg. komplettering. nice.

Soft. Gjorde också ca 0 grejer hela högstadiet. Fick rätt okej betyg ändå bara för att jag kunde snacka strunt på redovisningarna. [cool]


   
SvaraCitera

respons:

jorde också ca 0 grejer hela högstadiet. Fick rätt okej betyg ändå bara för att jag kunde snacka strunt på redovisningarna. [cool]

kära medborgare... jag är ingen talare...


   
SvaraCitera

bra jobbat! , jag skolka mycket under högstadiet vilket jag ångrar stort idag, och jag rekommenderar alla som går i högstadiet att gå i skolan så mycket som ni kan, eftersom det är värt mödan om man ser det långsiktigt sätt.

Jag gick ut med 195 Poäng.


   
SvaraCitera