Aviseringar
Rensa alla

Vad har ni för surfplattor och varför?


Ämnesstartare

Den prylgalna delen av mig har börjat sukta mer och mer efter en surfplatta men jag är lite vilse bland alla märken.

Jag vill använda plattan till att titta på film när jag reser, läsa böcker, surfa när jag är hemma och kanske spela något spel eller två. Jag vill inte betala överdrivet mycket för den så det behöver inte vara bästa bästa. Jag har hitills tittat på Samsung och Acer, någon som har? 

Ni som har en surfplatta, vilken har ni? Varför valde ni den? Vad använder ni eran platta till? Vad funkar bra? Vad funkar inte bra?


   
Citera
Ämnesstartare

ipad

får låna den av skolan

använder den till att surfa, lyssna på musik, göra musik, rita, se film, spela spel, underhålla barn, ta bilder, gps och en massa annat jag har glömt

jag tycker att allt fungerar bra, har haft den i åtta månader, använder den nästan dygnet runt, och har inte stött på några problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingen pga onödigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
ipad

får låna den av skolan

använder den till att surfa, lyssna på musik, göra musik, rita, se film, spela spel, underhålla barn, ta bilder, gps och en massa annat jag har glömt

jag tycker att allt fungerar bra, har haft den i åtta månader, använder den nästan dygnet runt, och har inte stött på några problem.

Tack, men bojkottar oftast apple-produkter Ledsen Men du gjorde mig ännu mer taggad på att köpa en nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:
ingen pga onödigt

Har också tyckt det innan, men har börjat ändra mig mer och mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Tack, men bojkottar oftast apple-produkter Ledsen Men du gjorde mig ännu mer taggad på att köpa en nu

det finns säkert andra bra surfplattor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

just det, skriver skolarbeten på den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

det finns säkert andra bra surfplattor

Ja det tror jag nog!


   
SvaraCitera
Lounge

sluta tönta med surfplattor, kom ikväll!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har ingen, men hade köpt om jag hade råd. Tror Asus Nexus 7 hade passat mig.. =) 

Vill helst ha en vattentät så att jag kan surfa i duschen heheheheh, finns det någon vattentät?? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storlek? 

Jag har en Nexus 7 varför jag har just denna är för att den är mest prisvärd i sin prisklass. Sjukt nöjd. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag använder en Samsung Galaxy Tab 2 med 3g.

Jag har den som privat telefon i de fall då jag inte vill använda jobbets mobil.

Utöver det använder jag den till typ allt som folk använder telefoner till. Det är en 7" modell, och jag valde att skaffa en sådan för jag avskyr att skriva på små skärmar och det tillverkas knappt några vettiga enheter med fysiska tangentbord längre.

Jag är väldigt nöjd iaf, den har klarat alla uppgifter jag kastat mot den.


   
SvaraCitera

Varför ha surfplata när man kan skaffa en ordentlig pc och aldrig gå ut mera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passe:
Storlek? 

Jag har en Nexus 7 varför jag har just denna är för att den är mest prisvärd i sin prisklass. Sjukt nöjd. 

Funkar det bra att titta på film och läsa ? Tittar på en nu och det verkar ju bra, cdon har rea på den också. Hur är batteritiden ? 

Lounge:
sluta tönta med surfplattor, kom ikväll!

haha käftn. Får se, roomien fyller ju år.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Funkar det bra att titta på film och läsa ? Tittar på en nu och det verkar ju bra, cdon har rea på den också. Hur är batteritiden ? 

haha käftn. Får se, roomien fyller ju år.

Ja det tycker jag. Glor film och serier på den vid resor och sängen, funkar bra. Läsande likaså. 
Beror lite på vad man gör men överlag tycker jag att batteritiden är bra. 


   
SvaraCitera